טרגדיה: שלושה חסידים נהרגו בהתהפכות רכבם לוואדי

בנצי לייזרוביץ No Comments on טרגדיה: שלושה חסידים נהרגו בהתהפכות רכבם לוואדי

שלושה צעירים כבני 20 נהרגו בתאונה קטלנית בצומת הכניסה לגבעת אסף בבנימין. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותם במקום. בתאונה נפצעו בנוסף נער בן 16 במצב קשה עם חבלות בראש ובחזה ו-2 במצב בינוני, גבר כבן 30 עם חבלות בראש ובבטן ונער כבן 15

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה: שלושה חסידים נהרגו בהתהפכות רכבם לוואדי. בשעה 05:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על רכב שהתנגש במעקה בטיחות והדרדר לוואדי סמוך בצומת הכניסה לגבעת אסף. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 3 גברים כבני 20 ללא סימני חיים עם חבלות בגופם וקובעים את מותם ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק והדסה הר הצופים, 3 פצועים, בהם: נער בן 16 במצב קשה עם חבלות בראש ובחזה ו-2 במצב בינוני, גבר כבן 30 עם חבלות בראש ובבטן ונער כבן 15 עם חבלת ראש.

פארמדיק מד"א נדב טייב סיפר: "מדובר בתאונה קשה ביותר בה ככה"נ רכב שהתנגש במעקה בטיחות הדרדר לוואדי סמוך. כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות ובסמוך לו שכבו הפצועים. 3 גברים צעירים כבני 20 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה ביצענו בהם בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם. פצוע נוסף שנלכד בתוך הרכב היה מחוסר הכרה עם חבלות קשות".

רב רשף צחי בן אהרון מפקד המשמרת בכבאות והצלה: "עם קבלת הדיווח הוזנקו צוותים מתחנה אזורית בנימין למקום התאונה. בהגעת הצוותים למקום זיהו זירת תאונת דרכים קשה ומורכבת. בתאונה- עצמית ככל הנראה, רכב פרטי שעף מעבר לגדר הבטיחות של הכביש עם סימני פגיעה קשים.

"לוחמי האש זיהו בתוך הרכב שלושה לכודים, אשר שניים מהם הרוגים ונמצאים אחד על השני ברכב, ככל הנראה מעוצמת הפגיעה שספג הרכב. לוחמי האש החלו בפעולות לחילוץ הלכודים באמצעות כלים הידראוליים יעודיים. עם סיום פעולות החילוץ סייעו לוחמי האש לכוחות הרפואה בטיפול בפצועים נוספים שהיו במקום".



0 תגובות