ח"כ כהנא לא פוסל ישיבה עם נתניהו: "שיח החרמות תם"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ כהנא לא פוסל ישיבה עם נתניהו: "שיח החרמות תם"

לאחר פרישת סער: ח"כ מתן כהנא לאבי בלום ב'מהדורה המרכזית': "גנץ ואיזנקוט עושים מעט מאוד פוליטיקה בימים אלו, צריך לשאול את סער למה הוא כן. לא שמתי לב להבדלים אידיאולוגיים בין עמדת סער לגנץ, סער גם לא דיבר לאחרונה על רפיח • ההתקדמות מעודדת אותנו להישאר בממשלה. אם נתניהו יחליט אחרת – זה רק מצידו"

מתייצב לצד בנט | מתן כהנא | צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מתן כהנא, איש 'המחנה הממלכתי', שוחח עם עו"ד אבי בלום הערב במהדורה המרכזית' והתייחס לפרישת השר סער מהמפלגה: "גנץ ואיזנקוט עושים מעט מאוד פוליטיקה בימים אלו. צריך לשאול את סער למה הוא עשה את זה. אני ממליץ להעמיק ולבחון את הכניסה לממשלה – מי רצה ומי לא. הצטרפנו כדי להיות על ההגה בעת מלחמה. לא שמתי לב להבדלים אידיאולוגיים בין עמדת סער לגנץ. מי שעמד על הרגליים האחוריות כדי לעצור את הסיוע לחמאס היו בני וגדי. לא שמעתי את סער מדבר לאחרונה גם על רפיח".

לדבריו: "ההתקדמות מעודדת אותנו להישאר בממשלה. אם נתניהו יחליט אחרת – זה יהיה רק מצידו. אני קורא כבר הרבה זמן לליברמן וללפיד להצטרף לממשלה לצד קביעת מועד מוסכם לבחירות עוד השנה. יתנו לנתניהו גב רחב לכל הפעולות בעזה. אחרי כזאת טרגדיה אי אפשר להמשיך כאילו דבר לא קרה. צריך להחזיר את המנדט לעם"

ולקראת החירות הבאות: "אנשי ימין רבים עדיין רואים בנו את הבית הפוליטי שלהם. אני מכה על חטא על שיח החרמות, לא יהיו יותר חרמות. חייבים לשים את השיח הזה מאחורינו"

האזינו



0 תגובות