במשך 45 דקות: ראה"מ נתניהו שוחח עם נשיא ארה"ב ביידן

קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on במשך 45 דקות: ראה"מ נתניהו שוחח עם נשיא ארה"ב ביידן

ראה"מ נתניהו והנשיאו ביידן שוחחו בשעה האחרונה במשך כשלושת רבעי שעה, מהבית הלבן נמסר כי השניים דנו בהתפתחויות האחרונות בישראל ובעזה, כולל במצב ברפיח ובמאמצים להגביר את הסיוע ההומניטרי לעזה. במקביל; צה״ל ושב״כ הרגו עד כה כ-20 מחבלים בהיתקלויות בבית החולים שיפאא', ותפסו עשרות עצורים שנמצאים בשעות אלו בחקירה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה״ב ג'ו ביידן שוחחו בשעה האחרונה במשך כשלושת רבעי שעה, בתום השיחה נמסר מהבית הלבן כי השניים דנו בהתפתחויות האחרונות בישראל ובעזה, כולל במצב ברפיח ובמאמצים להגביר את הסיוע ההומניטרי לעזה.

ראש הממשלה נתניהו מסר: "שוחחתי הערב עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. דיברנו על ההתפתחויות האחרונות במלחמה, לרבות המחויבות של ישראל להשיג את כל מטרות המלחמה: חיסול החמאס, שחרור כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל – תוך כדי מתן הסיוע ההומניטרי ההכרחי שמסייע להשיג את המטרות הללו".

ובמקביל, דובר צה"ל מעדכן כי כוחות צה״ל ושב״כ, בהובלת אוגדה 162, צוות הקרב החטיבתי 401, וכוחות שייטת 13 ממשיכים לפעול בבית החולים שיפפא׳ לסיכול טרור באופן ממוקד.

play-sharp-fill

בבית החולים אותרו כספי טרור שיועדו לחלוקה לפעילי טרור של חמאס בתוך בית החולים. בנוסף, אותר בבית החולים אמצעי לחימה רבים. כוחות צה״ל ממשיכים בפעילות המבצעית ובסריקות במרחב.

מוקדם יותר פורסם כי בפעילות בשיפא חוסל ראש מנהלת המבצעים בביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס, פאא׳ק מבחוח.



0 תגובות