"אמשיך בשלי": פינדרוס מתייחס לעימות עם המשפחות

מהדורת הבוקר No Comments on "אמשיך בשלי": פינדרוס מתייחס לעימות עם המשפחות

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס בראיון למהדורת הבוקר: "פקידי האוצר עדיין מנסים לעכב את אופק חדש. אותם פקידים ויועמ"שים רוצים להפיל את הממשלה. לא ניתן להם את זה. יהיה אופק חדש, יהיה פתרון לתלמידי הישיבות והממשלה לא תיפול"

יצחק פינדרוס
יצחק פינדרוס
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והבהיר כי אין לו יד ורגל במתווה הגיוס: "אלה לא דברים שצריך לדבר בפומבי. אני אפילו לא מתעניין בזה. אני יודע פחות מכם. לומדי התורה ימשיכו ללמוד וימצא פתרון. תמיד יש את התורן שעושה בעיות. אני לא רואה סיבה שהממשלה תיפול".

הוא התייחס לתקרית שאירעה לו עם משפחות החטופים בכנסת: "אותם ח"כים שתקפו ודיברו בנושא הפגרה רובם נכחו פחות משליש ממני ומחברי בכנסת האחרונה ואני לא מדבר על ראשי המפלגות. כולנו בכנסת ממוצאי שמחת תורה עוסקים יום יום גם בפתרונות למשפחות החטופים. ביקשתי מיו"ר הוועדה להמשיך את הדיון ואחד מהמשפחות התנפל וצעק, אני אמשיך בשלי. אנחנו מטפלים בנושא המשפחות כל שבוע בוועדה שלי".

עוד אמר פינדרוס בראיון: "פקידי האוצר עדיין מנסים לעכב את אופק חדש. אותם פקידים ויועמ"שים רוצים להפיל את הממשלה. לא ניתן להם את זה. יהיה אופק חדש, יהיה פתרון לתלמידי הישיבות והממשלה לא תיפול".



0 תגובות