השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

"אף אחד לא מדבר על גיוס בני הישיבות. זה לא תקין": שרת התחבורה מירי רגב הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "אני לא מאמינה שהמפלגות החרדיות יפרשו. הם מבינים שהפרטנרים הטובים ביותר אלו אנחנו והם בטח לא יישבו עם גנץ ולפיד. בחירות עכשיו זה גזר דין מוות לחטופים ופרס לחמאס. בעיה שקיימת כבר 75 שנה לא חייבים לפתור דווקא בשנת מלחמה"

שולחן הממשלה צילום: יוסי זמיר\פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"החרדים מבינים שאנחנו הפרטנרים הכי טובים שלהם": שרת התחבורה מירי רגב התראיינה הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפרה: "ביקרתי אתמול משפחות מפונות מיישובי הצפון, הם אומרים שוב ושוב שהם לא יחזרו לפני שיחזירו את הביטחון לצפון. אנחנו במלחמה גם בעזה, גם בצפון וגם ביו"ש. כמובן שנשמח לסיים את המשבר בלבנון בהסדר מדיני אבל אם לא תהיה ברירה נילחם".

לדבריה: "גם ארה"ב מבינה שרק מיטוט החמאס יביא לרגיעה במזרח התיכון. כבר התקבלה החלטה לפעול ברפיח ורק דנים באשר ללוח הזמנים".

על הסערה סביב חוק הגיוס אמרה רגב: "אני לא מאמינה שהמפלגות החרדיות יפרשו. הם מבינים שהפרטנרים הטובים ביותר אלו אנחנו והם בטח לא יישבו עם גנץ ולפיד. אף אחד לא מדבר על גיוס בני הישיבות. זה לא תקין. קיימת הבנה ביננו עם החרדים שעד יוני נביא חוק חדש שמוסכם עליהם".

עוד אמרה: "בחירות עכשיו זה גזר דין מוות לחטופים ופרס לחמאס. בעיה שקיימת כבר 75 שנה לא חייבים לפתור דווקא בשנת מלחמה"

האזינו



0 תגובות