איפה ניתן לראות את ההמלצה בעד רבי יואליש' מסאטמר?

ארי וידר No Comments on איפה ניתן לראות את ההמלצה בעד רבי יואליש' מסאטמר?
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עתיקות וכתבי רבנים הינם 'תכשיט' יקר עבור אנשים רבים, אספנים ואנשים פרטיים שמבקשים להניח ידם על מוצרי יודאיקה ועתיקות רבות.

זה כבר לא רק מעניין רק את אספני העתיקות אלא רבים מקרב המגזר החרדי מעוניינים להחזיק בידיהם חפצים אשר להם היסטוריה עתיקת יומין.

הערב תתקיים במוסד הרב קוק בירושלים מכירה מיוחדת של כתבים ומוצרי יודאיקה עתיקים בה יימכרו ספרים וכתבי רבנים עתיקים.

בין היתר יוצגו למכירה: ספר עם חתימתו הקדושה של ר' אורי בעל שם, בן ר' יואל בעל שם, מראשי חבורת הצדיקים הנסתרים, קדושי עליון, בדור שלפני הבעל שם טוב.

ספר מבית המדרש הגדול של המגיד ממעזריטש, עם חותמות בית המדרש מעזריטש, יתכן מאוד שיחיד בעולם. מגדל הבשמים של הגאון הקדוש ר' מרדכי וינקלער זצ"ל אב"ד מאד, ה'לבושי מרדכי'. מכתב היסטורי של הגאון ר' חיים טייטלבוים זצ"ל אל ראש הקהל בסאטמר בעד מינויו של האדמו"ר הקדוש ר' יואליש זצלל"ה לרב דסאטמר במחלוקת שהייתה שם, עם ביאור מעלותיו של האדמו"ר הקדוש. פרוטוקול היסטורי של של הרבנות הראשית לישראל בדבר החלת משפט התורה בדיני ממונות במדינה, סמוך לקום המדינה, חתום על ידי יושב ראש הועדה האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל.

מסמכים, כרזות ואוטגרפים של גדולי האדמו"רים: חב"ד, רוז'ין, בויאן, סאדיגורא, גור, ספינקא, ערלוי, סלונים, סוכטשוב, חרסון, טאלנה, פשוורסק, ועוד. אוטוגרפים (כתבי יד מקוריים, מכתבים וחתימות) של מרנן גדולי ישראל: החפץ חיים, הגראי"ה קוק, הגרי"ח זוננפלד, הגרצ"פ פראנק, הגרי"מ חרל"פ, הגרי"ץ דושינסקי, הגרי"י ויכטפוגל, הגרא"מ שך, הגרי"י קנייבסקי, הגרי"ש אלישיב, ועוד גדולים רבים אחרים.



0 תגובות