נתניהו סייר בשטח עם שגרירים: "תגנו את חיזבאללה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו סייר בשטח עם שגרירים: "תגנו את חיזבאללה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בגבול הצפון ונפגש עם שגרירים ממדינות זרות בשטח: "אנחנו שוללים מאויבינו את נשק המנהרות בשיטתיות ובנחישות. נפעל ככל שדרוש. מי שיתקוף אותנו – דמו בראשו. חיזבאללה וחמאס יודעים זאת; מצפים שתגנו את חיזבאללה"

    צילום: חיים צח, לע"מ
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שגרירים זרים בגזרת הצפון סמוך לכוחות צה"ל הפועלים לחשיפת ונטרול המנהרות. ראש הממשלה נתניהו עדכן את השגרירים בפרטי מבצע "מגן צפוני" ובכוונות חיזבאללה לשימוש במנהרות נגד ישראל. רה"מ הדגיש כי מנהרות חיזבאללה הן ביטוי אחד מהתוקפנות האיראנית באזור.

    נתניהו ביקש מהשגרירים לגנות את הפרת הריבונות הישראלית ולהצטרף לדרישה להטלת סנקציות מוגברות על חיזבאללה. השגרירים קיבלו סקירה מפי אלוף פיקוד הצפון יואל סטריק וראש אג"ת אמיר אבולעפיה וסיירו באזור המנהרה שנחשפה.

    נתניהו אמר: "אנחנו שוללים מהאויבים שלנו את נשק המנהרות בשיטתיות ובנחישות, אנחנו עושים זאת גם לחמאס, גם לחיזבאללה, ואנחנו נפעל ככל שדרוש. מי שיתקוף אותנו – דמו בראשו. חיזבאללה יודע את זה וגם חמאס יודע את זה. אמרתי לשגרירים שהם צריכים לגנות את התוקפנות הזו של איראן, של חיזבאללה ושל חמאס, באופן חד משמעי, וכמובן גם להעצים את הסנקציות נגד הגורמים הללו. הפעולה הזו היא בתחילתה, אבל בסופה נשק המנהרות, שחיזבאללה השקיע בו כל כך הרבה – כבר לא יהיה קיים ולא יהיה אפקטיבי".

    לדבריו: "הציפייה של ישראל זה גינוי חד-משמעי של חיזבאללה, הטלת סנקציות נוספות על חיזבאללה, גינוי ודרישה מממשלת לבנון להפסיק את מתן האשראי שהיא נותנת לשימוש בשטחה להתקפות האלה על ישראל. כל זה יעלה בכינוס הקרוב של מועצת הביטחון לדרישתה של ישראל. זה צעד מדיני ודיפלומטי חשוב, שמשלים את המאמץ המבצעי ההנדסי שלנו לשלול מחיזבאללה ומאיראן את נשק המנהרות".



    0 תגובות