ב-36 שעות: המפלגה שגייסה מליון וחצי שקל

    איתי גדסי No Comments on ב-36 שעות: המפלגה שגייסה מליון וחצי שקל

    עם הגבלות החוק לתקרת גג לתרומה, מפלגת נעם גייסה מעל מיליון וחצי ש"ח מהציבור בתוך 36 שעות

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת נעם סיימה אתמול (שלישי) מבצע גיוס המונים למפלגה בו גייסה מעל מיליון וחצי ש"ח בתוך 36 שעות בלבד. הסכום גויס מכמעט 2,000 תורמים שונים. מדובר בסכום הגדול ביותר אותו מפלגה חדשה גייסה בישראל בתוך זמן כה קצר. נזכיר כי נעם הוקמה רק לפני קצת יותר משבוע.

    המפלגה יצאה לקמפיין הגיוס לצורך מימון קמפיין הבחירות אותו כבר החלה בשבוע האחרון. תחת הסלוגנים "שותפים למהפכה" ו-"ישראל בוחרת להיות נורמלית" הוציאה המפלגה קריאה לציבור הרחב לתמוך בה ולחזק אותה על מנת שתגיע ליעד הגבוה בו עמדה לבסוף.

    נזכיר כי חוק מימון המפלגות קובע כי אדם יחיד לא יוכל לתרום למפלגה סכום הגבוה מ11,500 ₪, ולכן בחרה המפלגה בפנייה לציבור באמצעות גיוס המונים. בתוך כך, נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי ישראל טאו פירסם אתמול, מכתב חריף כנגד הקלקולים הרבים המאיימים על הבית והמשפחה בישראל וקורא לתמוך ולהצביע למפלגת נעם בבחירות הקרובות.

    במכתבו הפונה "אל כל עדת ישראל במדינת ישראל" – מקדים הרב טאו, כי "העולם הכשר עומד הוא חסון על יסוד הכרתו שרוח ישראל הטהור מוכרח הוא ללכת קוממיות בתחיית האומה במדינתה ובשום אופן לא יוכל להכנע בפני כל רוח זר הבא להחשיך יפעתו ונעמו" – הוא רומז לשם המפלגה. "על פי יסוד איתן זה הוא ניגש לבחירות לכנסת ולממשלה".

    הרב טאו ממשיך וקובע כי "הבית והמשפחה בישראל הוא יסוד המדינה והבסיס של החוסן הלאומי, ולא יהרס בשום אופן על ידי סכסוכי דעות פוליטיות. טהרת החיים וקדושת המסורת בעם ה' לא יזועו מפני כל רוח וסער. עלינו לשמור בכל עוז על צורתה הנורמלית של חיינו הציבוריים הישראליים בארץ ישראל".

    בהמשך מכתבו, הוא מותח ביקורת חריפה כנגד התרבות הקלוקלת שפושה כיום בציבור הרחב. "לא מלעיטים לשום אומה בעולם דרכי חיים וערכי מוסר בעל כרחה. את בנותינו ובנינו לא ניתן להיות שפנים לניסויי תחולאי ותעלולי הפדגוגיה והדמגוגיה הפוסט-מודכנית שבשנאת חיים פתולוגית מתאמצת על ידי שיטות פסיכולוגיות ידועות וטריקים של הסבת תודעת הקהל בתחבולות זולות כגון הכלמה (שיימינג), נו-ספיק וסתימת פיות ועוד, בחדירה לתוך מוקדי כוח חיינו הציבורים – לשבש את בריאותנו וחיינו ולהפוך את מדינתנו למעבדה הקדמית עבור מימוש חלומותיה והזיותיה הקודחים מלהט גאות וחמדת חוליגניות ותאוות הרס, השחתה ואבדון".

    המסקנה המתבקשת של הרב טאו מניתוח המצב, בה הוא חותם את מכתבו היא אחת: הצבעה ותמיכה במפלגת נעם: "לכל אדם כשר בישראל חייב לתת קול עמנו. גם קול אחד לא יאבד. כל אחד מכשרי ישראל צריך לדעת שחוב קדוש מוטל עליו לתמוך בכל כוחו בבחירתנו".



    0 תגובות