צה"ל תוקף בדרום לבנון; חיזבאללה: אם התקיפות יורחבו נתקוף בחזרה

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל תוקף בדרום לבנון; חיזבאללה: אם התקיפות יורחבו נתקוף בחזרה

    צה"ל החל להגיב לאחר תקיפת חיזבאללה במרחב אביבים. בלבנון טוענים כי התקיפות הורחבו מכפר מארון א-ראס ועד כפר יארון. בחיזבאללה מזהירים כי כי ההתרחבות תביא לתגובה מצידם. ראש הממשלה עושה דרכו אל הקריה בתל-אביב

    הפגיעה בישראל
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הידרדרות בצפון: ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו אמר בכניסה לקריה לכתבים: "לבנון תשלם את המחיר". חבר הקבינט הביטחוני השר יואב גלנט אמר לפני זמן קצר: "למיטב ידיעתי לא היו נפגעים באירוע". ‏לשכת רה"מ הנחתה את שרי הקבינט שלא להתראיין בעניין ההסלמה בצפון.

    בשתי התקיפות של ארגון הטרור חיזבאללה בצפון: באחת אין נפגעים, בשנייה עדיין מתנהלים חילופי אש, כך מדווחים בכאן. ר"מ לבנון סעד חרירי פנה לצרפת וארה"ב לסייע במניעת הסלמה בגבול הצפון. גם ישראל פנתה לארה"ב וצרפת בכדי שימנעו את ההסלמה.

    לאחר התקיפה הראשונה של חיזבאללה כנגד צה"ל מאז מלחמת לבנון השנייה, במהלכה תקפו מחבלי חיזבאללה באמצעות טילי נ"ט, בסיס צה"ל ומספר כלי רכב אשר פגעו באחד מהם. בצה"ל תקפו בתגובה בלבנון באזור מרון א-ראס. על פי דיווחים מלבנון צה"ל הרחיב את התקיפות לכפר יארון.

    בחיזבאללה מאיימים: אם צה"ל ירחיב את התקיפות לעומק לבנון נתקוף בחזרה.

    התקיפות בלבנון:

    מהמועצה האזורית גליל עליון לתושבי האזור: "פתחנו את מרכז ההפעלה של המועצה המקומית ואנו נערכים לכל מקרה שיתפתח. אנו מבקשים מכל התושבים לשהות בבתים, ובנוסף פתחנו מקלטים. נא להתנהל בהתאם להנחיות גורמי הביטחון".



    0 תגובות