הנשיא היוצא ריבלין: "ישראל לעולם לא תהיה דבר מובן מאליו"

איתי גדסי No Comments on הנשיא היוצא ריבלין: "ישראל לעולם לא תהיה דבר מובן מאליו"

נשיא המדינה היוצא נשא את נאם הפרידה במליאת הכנסת, לצד הנשיא הנבחר ויו"ר הרנסת. הנשיא הודה לאזרחי ישראל על הזכות לכהן כנשיא

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא במדינה היוצא רובי ריבלין נאם בטקס השבעת נשיא המדינה יצחק הרצוג, בנאום הפרידה סיפר על כהונתו כנשיא והודה לאזרחי ישראל על הזכות להיות הנשיא העשירי.

הנשיא היוצא סיפר על תפקידו במהלך השנים, "שבע השנים שלי כנשיא העשירי, היו במפגש עם הרוב, הדומם לעיתים, של החברה הישראלית. לאורכה ולרוחבה של הארץ, מכל השבטים, מכל קשת הדעות. בתום שבע שנים, אני יכול לומר לכם נבחרי הציבור ומשרתיו, בוודאות: יש חברה ישראלית אחת, ורובה ככולה רוצה ומחויבת להפוך את חזון השותפות בתוכנו – למציאות".

ריבלין פנה לדור הצעיר מעל בימת הכנסת ואמר, "לדור הבא במדינת ישראל, לצעירות ולצעירים, חשוב לי לומר היום: לא סיימנו. אל תנוחו ואל תשקטו. רק היכולת להמציא את עצמנו מחדש ולעשות את זה ביחד- היא שתשמור עלינו. היכולת להפוך אתגרים להזדמנויות היא – היתרון האיכותי של מדינת ישראל".

עוד הוסיף, "מדינת ישראל- היהודית והדמוקרטית, הדמוקרטית והיהודית, היא עדיין ותמיד תהיה מדינה בצמיחה. יוזמת – או לא קיימת".

הנשיא היוצא פנה לנשיא ואמר "כבוד הנשיא האחד עשר, חברי הטוב, יצחק. אני מפקיד בידיך הטובות את העם היקר הזה. העם בישראל, כולו. מי ייתן ותהיה לו לרועה באהבה, בבינה ובדעת".

ריבלין הודה לאזרחי ישראל ואמר,  "אזרחי ישראל, אתם הנשמה היתירה של מדינת ישראל. תודה לכם על הזכות שנתתם בידי, לשרת אתכם כנשיא העשירי של מדינת ישראל. תודה לכם על אינספור רגעים של התרגשות עצומה. של צחוק ובכי. של אהבה. של חזון ותקווה".

בסיום דבריו אמר ריבלין, "בשבילי, מדינת ישראל, לעולם לא תהיה דבר מובן מאליו. יחי נשיאה האחד עשר של מדינת ישראל. תחי מדינת ישראל".



0 תגובות