חדרי לידה חכמים נוספים בשיבא

    עפר גדנקן No Comments on חדרי לידה חכמים נוספים בשיבא

    מתחדשים ומשתדרגים לטובת היולדות

    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא מתחילים את השנה עם הפתעה חגיגית במיוחד: חדרי לידה חדשים חכמים מתווספים לאלו הפועלים עד כה ויחד הם מאפשרים ליותר ויותר יולדות ליהנות  מחוויית לידה טובה ואישית יותר!

    חדרי הלידה החכמים הקיימים בשיבא הם הראשונים  והיחידים בישראל שמציעים ליולדת חווית לידה נפלאה עם אפשרות לבחור את האווירה המתאימה בחדר, את המוזיקה המלווה, את המדיה המרגיעה וכעת, עם הפיתוחים והשידרוגים החדשים ניתן ליהנות גם מסרטוני הדרכה שונים,   נשימות, דמיון מודרך, מיינדפולנס ועוד.

    "אצלנו היולדת היא לפני הכל!" אומרת קרולין חשין – מנהלת השיווק בשיבא. הפידבקים שאנחנו מקבלים מרגשים אותנו מאד ומחדדים עד כמה הצעדים הללו, לטובת ורווחת היולדות חשובים ונצרכים. היולדות בחדרים החכמים מדווחות על חוויה יותר רוגעה, פחות כואבת, יותר שחרור וכמובן תהליך מיטבי מכל הבחינות. המרכז הרפואי שיבא, אשר דורג בשנים האחרונות ברשימת עשרת בתי החולים הטובים בעולם, מעניק לכל יולדת את התנאים הטובים ביותר משלב הטרום לידה, במהלך הלידה ולאחריה עם הצוות הרפואי בעל הניסיון הרב ביותר, המקצועיות הגבוהה, הטכנולוגיות המתקדמות ועם כל הלב והנשמה…".

    בנוסף לחדרי הלידה החכמים בשיבא, מוצעים ליולדת תנאים מצוינים של מחלקה חדשה ומפוארת, מזון משובח, טעים וכשר למהדרין, תנאים לשמירת שבת כהלכתה ומתאמת קהילה זמינה לכל עניין וצורך – הגב' יעל קרישבסקי. לפרטים נוספים ניתן להתקשר ולברר עמה: 052-666-7991.

     

     

     



    0 תגובות