חדשות המוזיקה: כשליפא שמעלצר וחיים ישראל התיישבו ללמוד גמרא

שמחה סינגר No Comments on חדשות המוזיקה: כשליפא שמעלצר וחיים ישראל התיישבו ללמוד גמרא

כמידי יום בתכנית 'זמן אוויר' מגיש דודי איינהורן את פינת 'חדשות המוזיקה' ובה נחשף כל מה שחדש בתעשיית המוזיקה והתרבות היהודית | האזינו להפתעות של היום

צילום: יח"צ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי יום בפינת חדשות המוזיקה בתכנית 'זמן אוויר' מגיש דודי איינהורן את השירים החדשים והחדשות הכי חמות מתעשיית המוזיקה והתרבות היהודית.

הזמר אהרן דויטש בסינגל חדש שכתב והלחין בעצמו – "נגן עוד שיר" על העיבוד וההפקה המוזיקלית: שמוליק דניאל, וגם גיל קפטן עם שיר חדש שכתב והלחין בעצמו, – "חושב טוב" ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי המעבד ראובן חיון.

מאיר אהרן מצרפת משחרר סינגל שני שנקרא – "בנשמה" אותו כתב והלחין אלחנן אלחדד כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד שמואל כהן.

והחדשות מחו"ל: חיים ישראל שנמצא בימים אלו בארצות הברית פגש שם את ליפא שמעלצר והשניים התיישבו ללימוד מסכת בבא מציעא. אבי דרור ששוהה גם הוא בימים אלו בארצות הברית התיישב על הפסנתר ביחד עם המלחין ר' חזקי וייס שמוציא בזמן הקרוב אלבום שכולו לחנים שלו שאותם ישיר מרדכי בן דוד.

קובי גרינבוים שעובד במרץ בימים אלו על אלבום חדש, משתף שגם מעבר לים המלחין יוסי גרין עובד על האלבום ועל השירים החדשים אותם הלחין לקובי.

 



0 תגובות