חה"כ קרעי: "גורמים בקואליציה מריחים את הקצה"

המהדורה המרכזית No Comments on חה"כ קרעי: "גורמים בקואליציה מריחים את הקצה"

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אומר ב"מהדורה המרכזית" כי למרות המשברים בקואליציה, אי אפשר לבנות על הפלת הממשלה: "אין להם מה לחפש בחוץ, הם לא יעברו את אחוז החסימה" | יחד עם זאת אמר קרעי: "אולי גורמים בתוך הקואליציה מריחים את הקצה, פתאום הם מבינים שהממשלה יכולה להגיע לקיצה"

צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת שלמה קרעי, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אי אפשר לבנות על התפרקות של הקואליציה. מרכיבות אותה מפלגות שאין להם מה לחפש בחוץ, הם לא יעברו את אחוז החסימה. ולכן הדבק שמדביק אותם לכסא הוא דבר מאוד חזק, ולכן הם מוכנים לשלם הכל, ג'ובים, תפקידים מינויי שגרירים וכו' כדי להחזיק את הממשלה שלהם" אמר קרעי.

"אלא מה נראה אולי שגורמים בתוך הקואליציה מריחים את הקצה, פתאום הם מבינים שהממשלה יכולה להגיע לקיצה. הרי למה אלי אבידר התעורר אחרי חודשים שהוא מכהן כשר בלי תיק, הוא מריח את הדם וצריך לנצל את הדקות הפוליטית המעטות. וזה יכול להיות כדור שלג שמאיים לגדול ולגדול עד ריסוקה של הקואליציה בעזרת ה'".

הטענה שאני מציע את ההצעה שבמסגרתה יופקעו השקעות המכרזים בעיתונות ויוקם אתר מיוחד לזה. אין איזון בהשקעה בעיתונים המכרזית מפורסמים רק בשלושה עיתונים ולא בכל העיתונים של כל המגזרים. אבל אני לא מצטער ש"ישראל היום" יפסידו, אבל זה בדיוק כמו הצעת החוק שתיטיב עם לפ"מ" אמר קרעי.

 

 



0 תגובות