חה"כ שלמה קרעי: "לא פוסלים לממשלה עם אחרים שיגידו טעינו"

אסתי פלד No Comments on חה"כ שלמה קרעי: "לא פוסלים לממשלה עם אחרים שיגידו טעינו"

חה"כ שלמה קרעי בראיון לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "כל אדם שפוי רואה שהסוף של הקואליציה הגיע לפני שלושה חודשים. אנחנו נפעל לממשלה בראשות המחנה הלאומי ונתניהו" | חה"כ שלמה קרעי על השיריונים בליכוד: "חושב שצריך להקדיש שלושה שיריונים לאלו שיפילו את הממשלה"

צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ שלמה קרעי, הליכוד, בראיון ב"מהדורה המרכזית" עם איתי גדסי: כל אדם שפוי רואה שהסוף של הקואליציה הגיע לפני שלושה חודשים. אנחנו נפעל לממשלה בראשות המחנה הלאומי ונתניהו, בלי וטו, בלי פריטטית ולהחזיר את הערכים הלאומיים והדתיים שנפגעו בשנה האחרונה. שהמפלגות כמו "תקווה חדשה" תפרנה הבטחה אחת שבאו מתוך שנאה ועיוורון לאדם אחד. מאשר מאות ההבטחות האחרות כמו לא לשבת עם אביסאם מרענה שהם פעלו למנוע ממנה להיות ח"כ בוועדת הבחירות".

"אף פעם לא הייתה הוכחה כה ניצחת שמדינת ישראל מדממת, קורסת ורואים ממשלה נכשלת שתלויה במפלגות שהם לא לאומיות. אנחנו נקים ממשלה יציבה וטובה, אבל אנחנו לא פוסלים שיבואו אחרים ויגידו טעינו, אם יש להם שכל בקודקוד הם יראו שהם יתרסקו בבחירות ויקימו ממשלה איתנו. לא תולה תקוות בכאלו שלא מכירים בעצם קיומנו כמו גנאים וזועבי. אבל אנשים כמו אורבך שאומר שלא יעבירו חוקים שפוגעים במדינה, הוא צודק. גם לאלו שיושבים בכנסת אין כוח להעביר חוקים, גם אם היא תחזיק היא משותקת".

על שיתוף הפעולה עם "הרשימה המשותפת" אמר חה"כ קרעי: "לא בחרנו לשבת עם הרשימה המשותפת, אבל הם מסיבותיהם רוצים להפיל את הממשלה כי היא יהודית. הממשלה הזאת הקימה קואליציה בכוונת מכוון עם תומכי הטרור מרע"מ. גם תומכיה מבינים שזה נגמר ומחפשים מה לעשות"

קרעי התייחס גם להתפוררות המתרחבת בקואליציה: "כל חוק צריך לעבור בוועדת הכנסת, ניר אורבך גילה בדעתו שלא יעביר את החוק הזה נגד נתניהו. זה שנאה אותה מפיץ אלי אבידר שסיעת השנאה, האיש לא עשה כלום בכנסת גם שהיה שר בלי תיק. לא מעניין אותי איך השמאל מחלק את המנדטים שלו כל עוד הם לא משיגים רוב".

הכנסת לא מייצגת את הציבור כי סיעות כמו ימינה ותקווה חדשה הפרו את העקרונות שלהם, אנחנו רואים את זה בסקרים. הייתי בראיון מול מנכלית ימינה, אמרתי לה שהם מעולם לא החרימו את נתניהו מה שאומר שאם הם יעברו את אחוז החסימה הם יצטרפו אלינו בכנסת הזאת. היא הודתה לי ואמרה שהם מעולם לא החרימו על רקע פרסונלי".

חה"כ שלמה קרעי על השיריונים בליכוד: "אני חושב שצריך להקדיש שלושה שיריונים לטובת אלו שיפילו את הממשלה הזאת, אני סומך על ראש הממשלה לשעבר נתניהו שיעשה את זה בצורה הנכונה ביותר



0 תגובות