כ-70 אלף מנויי הקומה הכשרה חתמו על "ביטול מותנה"

אבי רבינא No Comments on כ-70 אלף מנויי הקומה הכשרה חתמו על "ביטול מותנה"

70 אלף מנויי הקומה הכשרה הודיעו לחברות הסלולאר כי במידת וגזירת ביטול הקומה הכשרה תיכנס לתוקף – ינתקו את הקווים שברשותם

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ-70 אלף מנויי הקומה הכשרה הודיעו לחברות הסלולר כי בכוונתם לנתק את הקווים שברשותם, במידה ו"גזירת ביטול הקומה הכשרה" תיכנס לתוקף. המסמכים הוגשו לבג"צ במסגרת עתירה שהוגשה כנגד שר התקשורת יועז הנדל. המנויים ציינו כי רכשו טלפון כשר על מנת שיגן עליהם ועל ילדיהם, וללא הגנה זו – יאלצו לוותר על מכשיר סלולארי.

לפני כחודש, ועדת הרבנים לענייני תקשורת, ארגון נוער חרדי ורשת מוסדות חינוך חרדי עתרו לבג"צ כנגד שר התקשורת הנדל בדרישה לעצור את רפורמת ניוד הטלפון הכשר המהווה לטענתם פגיעה בחופש הדת של חצי מיליון חרדים. בעתירה שהוגשה על ידי עו״ד אבי רימון צויין כי "שר התקשורת כופה אידיאולוגיה אישית-חילונית על ציבור רחב של מנויי שירות הטלפון הכשר, וזאת בניגוד מוחלט לעמדת משרד התקשורת ערב כניסתו לתפקיד, ובניגוד מוחלט לרצונו של הציבור החרדי, שלטובתם, כביכול, מתיימר שר התקשורת לפעול".

במסגרת העתירה הוגשה חוות דעת של המשנה לכלכלן הראשי של רשות התחרות לשעבר רועי רוזנברג שציין כי: "תעריפי המסלולים הכשרים נמוכים יותר מהמסלולים הקרובים להם מבחינת היקפי שימושים בשוק הכללי. בקו הכשר קיימת תחרות שאינה פחותה מהתחרות הקיימת בשוק הכללי הן בתחום המכשירים והן בתחום מחירי המסלולים".



0 תגובות