לפיד וגנץ בסיור בפיקוד צפון: "מי שייפגע בנו – ייפגע קשות"

חדשות קול חי 1 Comment on לפיד וגנץ בסיור בפיקוד צפון: "מי שייפגע בנו – ייפגע קשות"

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ ערכו היום סיור בפיקוד הצפון ובקו הגבול עם לבנון וקיימו הערכת מצב מבצעית | לפיד: ״פנינו אינן לעימות אבל מי שינסה לפגוע בריבונות שלנו או באזרחי ישראל יגלה מהר מאוד שהוא עשה טעות חמורה״ | גנץ: "מדינת לבנון ומנהיגיה יודעים היטב שאם יבחרו בנתיב האש – יכוו ויפגעו קשות"

צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ ערכו היום סיור בפיקוד הצפון ובקו הגבול עם לבנון. במהלך הסיור קיימו הערכת מצב מבצעית וקיימו שיח עם המפקדים הבכירים בגיזרה, והעבירו מסר תקיף לחיזבאללה

בסיור לקחו חלק ראש המל״ל אייל חולתא, סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד צפון אלוף אמיר ברעם, המזכיר הצבאי לרה"מ האלוף אבי גיל, המזכיר הצבאי לשר הביטחון תת אלוף יקי דולף, ומפקד אוגדת 91 תא"ל שי קלפר.

מדברי לפיד בסיור: "ישראל מעוניינת בלבנון כשכנה יציבה ומשגשגת שאינה מהווה פלטפורמה לטרור של חיזבאללה ושאינה כלי שרת של איראן. הפעילות של חיזבאללה מסכנת את לבנון, את אזרחיה ואת רווחתם. אין לנו עניין בהסלמה. אבל התוקפנות של חיזבאללה אינה מקובלת ועלולה להוביל את האזור כולו להסלמה מיותרת, דווקא כאשר יש הזדמנות של ממש ללבנון לפתח את משאבי האנרגיה שלה" אמר לפיד.

"מדינת ישראל פועלת ותמשיך לפעול כנגד כל שלוחת טרור של איראנית באזור ובכלל" הוסיף לפיד, "איראן היא יצואנית הטרור הגדולה בעולם. נפעל בעצמנו ובשיתוף פעולה עם מדינות אחרות באזור כדי למנוע מאיראן לערער את היציבות האזורית" דברי ראש ממשלת המעבר.

גנץ אמר בסיור: "ישראל מוכנה לעשות הרבה בכדי ששכנותיה ישגשגו ומוכנה לפעול כל העת כדי להגן על אזרחיה. אנחנו מוכנים בכל המימדים – באוויר, בים, ביבשה ובסייבר. עיננו צופות אל המשבר המתחולל בלבנון, שפוגע באזרחים. מדינת לבנון ומנהיגיה יודעים היטב שאם יבחרו בנתיב האש – ייפגעו ויכוו קשות. ואם יבחרו בנתיב היציבות – יסייעו לאזרחי לבנון."

בהכנת הכתבה השתתפו: קובי פינקלר, איתי גדסי ושלמה ריזל.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    וואלה לפידוס, אתה טוב בבדיחות… ירשת את זה מנפתול?😆😅🤣😂😁😄😃😀