"אתה לא יכול להנהיג" משפחת גולדין הפגינה נגד גנץ

איתי גדסי No Comments on "אתה לא יכול להנהיג" משפחת גולדין הפגינה נגד גנץ

משפחת גולדין קראו מחוץ לביתו של שר הביטחון: "אין מנהיג שיכול להנהיג את מדינת ישראל ואת צה"ל שמשאיר חיילים בשדה הקרב ולא מחזיר אותם במשך תקופה כל כך ארוכה"

צילום: אלעד מלכה
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילים למען שחרור החיילים, הדר גולדין ואורון שאול שנשבו בידי חמאס במבצע צוק איתן, התכנסו הערב בקניון לב אפק בראש העין בסמוך לביתו של שר הביטחון, בני גנץ.

בהפגנה דיבר שמחה גולדין, אביו של החייל הדר גולדין ופנה בדבריו לשר הביטחון, בני גנץ: "אנחנו עומדים פה כדי להזכיר לך שאתה השארת שני חיילים בשדה הקרב ושהקריאה שלך ללכת אחריך היא לעג לרש, כי חיילים שהלכו אחריך נשארו בשדה הקרב" זעק האב השכול.

"במשך שמונה שנים לא הבאת אותם, אתה מעל שנתיים וחצי שר הביטחון ולא הבאת אותם. אתה עשית שני מבצעים בעזה ולא הבאת אותם ואתה רוצה שאנחנו נאמין שאנחנו צריכים ללכת אחריך כראש ממשלה?"

גולדין הוסיף כי "אין מנהיג שיכול להנהיג את מדינת ישראל ואת צה"ל שמשאיר חיילים בשדה הקרב ולא מחזיר אותם במשך תקופה כל כך ארוכה".

לאה גולדין, אימו של החייל הדר גולדין פנתה גם היא בדבריה אל שר הביטחון ואמרה: "אני פגשתי את מזכ"ל האו"ם שלוש פעמים והוא לוקח אחריות על השבת הדר, אורון והבנים. כל מה שאתה צריך עכשיו זה לבקש ממנו ולהפסיק לשתוק על זה כמו שאתה שותק כבר שמונה שנים. אתה לא יכול לרוץ לראשות הממשלה עם הסיסמה 'אחריי' כשאתה הפקרת את שני החיילים המצטיינים שלך".

 



0 תגובות