שקד דחתה הצעה מהליכוד לפרוש בתמורה לקבלתה בחזרה לגוש

אתר קול חי No Comments on שקד דחתה הצעה מהליכוד לפרוש בתמורה לקבלתה בחזרה לגוש

"אני כבר בימין", מסרה שקד בתגובה, "אין לי בית אחר. גם נתניהו רואה את הסקרים שבהם אני מתחזקת, ביחד נקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליכוד העבירו מסר ליו"ר הבית היהודי, איילת שקד לפיו אם תפרוש מהתמודדותה לכנסת, הם ידאגו לכך שתתקבל בחזרה לגוש הימין. כך דווח בערוץ 12. שקד דחתה את ההצעה.

"אני כבר בימין", מסרה שקד בתגובה, "אין לי בית אחר. גם נתניהו רואה את הסקרים שבהם אני מתחזקת, ביחד נקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים".

למרות דבריה, בכל הסקרים האחרונים שפורסמו לא עברה שקד את אחוז החסימה וזוכה לכ-2% בלבד. לפי סקר 'מכון סמית' עבור רדיו 'גלי ישראל' שפורסם הבוקר (שישי), זוכה גוש נתניהו ל-61 מנדטים ללא שקד, שכאמור לא עוברת. בסקר 'מעריב' ו'פאנלס פוליטיקס' גוש נתניהו מקבל 60 מנדטים.

גם הסקרים שפורסמו אתמול הראו תוצאות דומות: לפחות 60 מנדטים לגוש הימין – בסקר 'כאן חדשות', ואף 62 בסקר 'דיירקט פולס' ו'ערוץ 14'. באף אחד מהסקרים שקד לא עברה את אחוז החסימה.

יו"ר חופש כלכלי, סגן השר אביר קארה מסר אתמול הצהרה לתקשורת בה סיפר כי דחה הצעה מצידה של שקד להסיר את מועמדותו ולהביע תמיכה בה, בתמורה למינויו לשר כלכלי. "מי שרוצה חופש כלכלי צריך לוחמים בכנסת. לא מחפש ג׳ובים. אמרתי לשקד שלא אפרוש", הבהיר קארה. גם מצבו של קארה בסקרים דומה למצבה של שקד ואף גרוע יותר, והוא זוכה לתמיכה של כ-1% מקולות הבוחרים, בעוד שאחוז החסימה עומד על 3.25%.



0 תגובות