פיגוע דקירה באריאל, 3 הרוגים ופצועים אנוש, המחבל חוסל

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה באריאל, 3 הרוגים ופצועים אנוש, המחבל חוסל

סיכום הפיגוע: מחבל מגיע לשער הכניסה לאזור התעשייה אריאל דוקר את המאבטח רץ לתחנת הדלק דוקר שניים באורח אנוש. גונב רכב ודוהר לעבר כביש 5 דורס אדם והורגו. המחבל חוסל בידי שוטרים. סה"כ 5 נפגעים, 2 הרוגים, 2 קשה, 1 בינוני

צילום: דוברות מד"א
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני זמן קצר התקבל דיווח על אירוע דקירה סמוך לאזור התעשייה אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית אפרים.

מפרטים ראשוניים שמגיעים מהמקום עולה כי היו 2 זירות. 2 פצועים קשה בתחנת הדלק טן הסמוכה לאזור התעשייה, ו-2 נפגעים שאחד מהם מאבטח ואחד מחבל בש.ג של אזה"ת.

לפי דיווחים מהזירה, אחד המחבלים נמלט מהמקום ברכב מסוג סיטרואן. הכוחות דלקו אחריו וירי בוצע לעברו, שלפי דיווחים מהשטח הביא למותו.

דוברות מד"א :חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-3 פצועים מדקירות, בהם 1 אנוש כבן 40 ו- 1 קשה כבן 40 בתחנת הדלק ו-1 בינוני כבן 35 סמוך לש"ג.

במקביל, אירוע נוסף בכביש 5 אחרי מחלף פדואל לכיוון מערב, ככל הנראה המשך של הפיגוע בא.ת אריאל, המחבל ברח ועשה תאונה, מעורבים בתאונה 8 רכבים, וגרם למותו של גבר כבן 50.

בביה"ח בילינסון נלחמים על חייהם של הפצועים שפונו מהפיגוע באריאל. פצוע בשנות 40 – מצבו קשה מאד ולא יציב עם פגיעת חזה וראש. פצוע בשנות 30 , מצבו קשה אך יציב עם פגיעת חזה. פצוע בשנות ה 30 , מצבו קשה אך יציב עם פגיעת צוואר.

בעקבות האירוע, כביש 5 חסום לכל הכיוונים, בנוסף מחלף פדואל וצומת גיתי אבישר חסומים לכל הכיוונים. נא לנסוע בדרכים חלופיות, הודעה על פתיחת הצירים תצא בהמשך.

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מסר בתגובה לפיגוע: "מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע הקשה באריאל ומחזק את כוחות הביטחון שפועלים בשטח".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לפיגוע באריאל: "הטרור הוא לא גזירת גורל, ואנחנו נעשה הכל כדי למגר אותו ולהחזיר את הביטחון לאזרחי מדינת ישראל. בשעה קשה זו אני נושא תפילה יחד עם כל עם ישראל לשלומם והחלמתם של הפצועים בפיגוע".

ארגון הטרור חמאס פרסם הודעה בה הוא מברך על הפיגוע באריאל. הוא לא  לקח אחריות על הפיגוע הזה.

 

 



0 תגובות