ד"ר בן ארי: "אם אתמודד בעתיד זה יהיה בנפרד מבן גביר"

אייל ראובן 1 Comment on ד"ר בן ארי: "אם אתמודד בעתיד זה יהיה בנפרד מבן גביר"

חכ"ל ד"ר מיכאל בן ארי לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "4 שנים שמחפשים אותי בחקירות, מטרידים אותי. החוק הוא כל כך דרקוני שגם אם אתה אומר אמת, זה גזענות. זה פשוט אבסורד". על בן גביר אמר: "הוא שינה את דרכו, הוא לא מדבר איתי" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הדיבורים סביב האפשרות של שינוי בחוק יסוד הכנסת, כדי שהוא יהיה שיוויוני ולא יאפשר פסילת מועמדים רק מצד אחד, שוחח ד"ר מיכאל בן ארי שנפסל מלהתמודד לכנסת, עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר".

"החוק כיום הוא מפורש וברור, מי שמסית לגזענות לא יכול להתמודד. אבל הוא כמו פלסטלינה בידי מערכת משפט מעוותת. אימאם בהר הבית שמסית נגד יהודים ואומר שכולם צריכים למות הוא עובר על החוק, אבל לא עושים לו כלום".

"לפי החוק מי שלא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית זה עבירה על החוק. טיבי בבית המשפט נשאל על ידי השופט סולברג עם הוא מאמין במדינת ישראל ולא הגיב. זה נגד החוק אבל לו לא יעשו כלום".

"4 שנים שמחפשים אותי בחקירות, מטרידים אותי. החוק הוא כל כך דרקוני שגם אם אתה אומר אמת, זה גזענות. זה פשוט אבסורד. הרי הערבים עצמם אומרים שהם לא מאמינים במדינה. יש להם אובססיה להרשיע אותי, והם מתעלמים ממה שהערבים אומרים" הוסיף ד"ר בן ארי.

בן ארי נשאל, האם במידה והחוק ישונה הוא ירוץ לכנסת שוב עם בן גביר, והשיב: "אולי אני אחזור לכנסת. זה לא יהיה עם איתמר בן גביר, הוא לא מדבר איתי, הוא שינה את דרכו. אני לא מתנצל, כך גם אומרים עליי בבית משפט. אני לא אגיד משהו שהוא לא אמיתי. איתמר פנה לדרך אחרת".

האזינו:

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם הוא יתמודד זה יהיה בזבוז קולות מיותר על רקע אישי. דווקא עכשיו, על רקע הלוויית הרב דרוקמן ודמותו, צריך להסדיר את היחסים ומייד בתוך אגף הימין. להתגבר על כל המכשולים והבעיות ברמה האישית. לא ברור לי מדוע אין שיח ולא מדברים. יתכן שהיו אמירות לא במקום אבל המקום הנכון של בן ארי הוא לקדם את האג׳נדה הנכונה בפורום הנכון ולא לזרוק קולות מיותרים מהימין אל הערבים (ראו מקרה מרץ). הצלחנו בבחירות אלה להביא ציבור גדול גם מקרב הציבור המסורתי והספרדי. צריך להמשיך במגמה. אם מצליחים לעשות גשרים עם החרדים הזוי שלא ניתן לעשות גשרים בפערים הקטנטנים בתוך האגף הימני. בסופו של דבר הפערים שוליים ורק הסמנטיקה שונה. תומכי בן גביר תומכים מן הסתם גם בבן ארי ובוחרים פוטנציאלי של זהות וכו׳. להמשיך בעוצמה רבה במהלך הימני שמתקיים.