עו"ד בסרגליק על בג"ץ דרעי: "אין בסיס לעתירה"

    אייל ראובן 1 Comment on עו"ד בסרגליק על בג"ץ דרעי: "אין בסיס לעתירה"

    עוה"ד אייל בסרגליק במהדורת הבוקר, על העתירה נגד מינוי דרעי לשר: "אני סבור שאין בסיס משפטי לכל אירוע הזה, וזה גם לא יביא טוב לאף אחד מהצדדים כולל בית המשפט"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     
    21:05
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' רון-טל נגד דברי גלנט: "זה מחליש אותנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד אייל בסרגליק, מומחה למשפט פלילי-צווארון לבן ומשפט חוקתי, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על משפט נתניהו ובג"ץ דרעי.

    על לוח הזמנים במשפט ראש הממשלה: "זה משפט צווארון לבן וכמו שזה נראה הצדדים לא מתכנסים למשא ומתן, אז פרשת התביעה תסתיים מתישהו עוד שנה-שנה וחצי ואחרי זה נתניהו יביא את עדיו. זה תיק שיכול להתנהל הרבה מאוד זמן ונראה לא טוב מבחינת התביעה".

    לדבריו "יש שתי דרכים שהמשפט הזה יכול להיעצר או להסתיים בהסדר, האחת שהצדדים עצמם חותרים להסדר וזה לא המצב הקיים, 2 – שגורם חיצוני כמו למשל פרקליט המדינה או היועצת המשפטית לממשלה מחליטים לקחת את התיק ולהחליט אם להידבר או לא. פרקליט המדינה בורח מהתיק הזה ולא נכנס לזה בכלל. היועמ"שית למעט התבטאות אחת גם לא נמצאת באירוע. מה שאומר שהצוות שמוביל את המשפט מקבל את ההחלטות באופן בלעדי כרגע והוא משוכנע שכתב האישום מוצדק".

    הוא הוסיף: "יש בהמון תיקי צווארון לבן שופטים שקוראים לצדדים להידבר".

    על בג"ץ בעניין מינויו של דרעי: "אני סבור שאין בסיס משפטי לכל אירוע הזה, וזה גם לא יביא טוב לאף אחד מהצדדים כולל בית המשפט".



    1 תגובות

    מיין תגובות