מלכיאלי העביר לפרוש את האחריות על הילולת הרשב"י

איתי גדסי No Comments on מלכיאלי העביר לפרוש את האחריות על הילולת הרשב"י

היום התקיימה העברת מקל האחריות על הילולת הרשב"י במירון במעמד השרים מיכאל מלכיאלי ומאיר פרוש. מלכיאלי לפרוש: "ההצלחה שלך תהיה ההצלחה של כל עם ישראל"

צילום: נתי קאליש
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכירי המשרד לשירותי דת ומשרד ירושלים ומסורת ישראל קיימו היום פגישת עבודה להעברת מקל האחריות על הילולת הרשב"י במירון מהמשרד לשירותי דת למשרד ירושלים ומסורת ישראל.

בראש הישיבה עמדו השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, ושר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, לצד הפרויקטור המיועד יוסי דייטש, מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל אסף יזדי, מנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן, מנכ"ל המרכז הארצי למקומות הקדושים יוסי שווינגר, המשנה למנכ"ל המשרד לשירותי דת גל שם טוב, נציגים מהייעוץ המשפטי, וגורמים רלוונטיים נוספים.

השר מלכיאלי בירך את השר פרוש על קבלת האחריות על הילולת הרשב"י במירון והבהיר כי הנחה את כל עובדי המשרד להעניק כל סיוע הנדרש למען הצלחת המשימה. "ההצלחה שלך תהיה ההצלחה של כל עם ישראל", אמר מלכיאלי לפרוש.

השר פרוש הודה לשר מלכיאלי על קיום הישיבה והעברת המקל המסודרת בין המשרדים, למען הצלחת ההילולא, והבהיר כי בכוונתו לפעול בשיתוף פעולה עם כל גורמי הממשלה הרלוונטיים בכדי להצליח בהפקת ההילולא הקרובה למרות קוצר הזמן.

במהלך הפגישה עלו נושאים מקצועיים רבים, החל מנושאים תקציביים, ייעוץ משפטי לפעילות הפרויקטור, תיאום בין משרדי הממשלה הקשורים לנושא, הקשר מול המרכז הארצי למקומות הקדושים, הפקת אירוע ההילולא, טיפול בתשתיות, ועוד.



0 תגובות