אבי בניהו: "צריך להיענות להצעת נתניהו"

אסתי פלד 2 Comment on אבי בניהו: "צריך להיענות להצעת נתניהו"

איש התקשורת אבי בניהו במהדורה המרכזית: "אני חושב שצריך להיענות לו ולנסות להגיע להסכמות. יש ציבור גדול שחושב שצריך רפורמה במערכת המשפט. צריך להגיע להסכמות"

אבי בניהו צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל לשעבר, איש התקשורת אבי בניהו, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לנאומו של ראש הממשלה נתניהו. "הוא לא מודיע על ביטול החקיקה אלא השהיה לזמן מסוים ונאה שהוא לא מוותר על כלום ובסוף הוא מטיל את האחריות על ראשי מערכת הביטחון".

"אני חושב שצריך להיענות לו ולנסות להגיע להסכמות. יש ציבור גדול שחושב שצריך רפורמה במערכת המשפט. צריך להגיע להסכמות", אמר בניהו.

לדבריו "נתניהו עשה הרבה מאוד טעויות, לא הבין את עוצמת המחאה, עשה טעות כשפיטר את שר הביטחון. נראה שהוא נכנע לתכתיבים של בנו ושל יריב לוין. והוא גם מקים לבן גביר מיליציה פרטית כדי להשתיק אותו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בניהו– מה פרוש , דבריך ,נתניהו לא הבין את ע צ מ ת ה מ ח א ה " שאמרת? אני אגיד לך !!! זו כסות מילים מכובסות לאמת הפשוטה כ–ל ד–א–ל–י–ם ג–ב–ר גלנט אמר בפרוש שהוא תומך ברפורמה אבאאאל…המילואימניקים וכו'…אם הם יסרבו-סרבנות, זהי פגע בביטחון המדינה. שטויות. יש המון מילואימניקים ימניים וגם ימניים לא סרבו. זהה ה–ה–פ–ך מהדמוקרטיה שהם כ"כ מעריצים.רק כשמדובר בדמוקרטיה לפרוגרסיבים