55 חודשי מאסר למורשע בתקיפת יהודי בשייח' ג'ראח

אליהו גרין No Comments on 55 חודשי מאסר למורשע בתקיפת יהודי בשייח' ג'ראח

בית המשפט גזר על מוחמד חאלף שהורשע בתקיפת אלי רוזן בשייח ג'ראח, 55 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים למתלונן

מהומות בשייח ג'ראח צילום: Yossi Zamir/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) על מוחמד חאלף, שהורשע בביצוע לינץ' חמור באלי רוזן לפני כשנתיים בשכונת שייח ג'ראח, 55 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים למתלונן.

על פי הכרעת הדין, הפורעים, ביניהם הנאשם, תקפו בעוצמה ובאכזריות את המתלונן אלי רוזן בכל חלקי גופו, בעת שטייל עם כלבו. במסגרת ההתפרעות, הנאשם היכה את המתלונן פעמיים כחלק מההמון שפרע בו. בשלב מסוים התקרבה ניידת משטרה למקום, המתלונן רץ לקראתה, אז הרים אחד הפורעים עגלת סופר והשליך לעברו. כתוצאה ממעשיהם של הפורעים נגרמו למתלונן חבלות רבות בכל חלקי גופו.

ביהמ"ש דחה את טענותיו של הנאשם כי ניסה לעזור למתלונן ולסייע לו בעוד ההמון תוקף אותו וקיבל את עמדת פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד בני ליבסקינד, כי הנראה בחומר המתועד מהאירוע והודאותיו של הנאשם לא מותירים ספק בדבר אשמתו והרשיע את הנאשם בביצוע חבלה בכוונה מחמירה בנסיבות של מעשה טרור.

בשלב הטיעונים לעונש ציינה הפרקליטות כי הנאשם לא נטל אחריות על מעשיו והשתתף בכל האירוע האלים וביקשה לגזור עליו שבע שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי, קנס ופיצוי משמעותי למתלונן. לאחרונה התקבל הערעור שהגישה המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה לבית המשפט העליון והוחמר עונשו של אחד הנאשמים בפרשה.



0 תגובות