גוטליב על איומי האופוזיציה: "שייפרשו כבר מהשיחות"

מהדורת הבוקר No Comments on גוטליב על איומי האופוזיציה: "שייפרשו כבר מהשיחות"

ח"כ טלי גוטליב במהדורת הבוקר: "הם מאיימים לפרוש מהשיחות? שייפרשו כבר. נמאס לי מהסיסמאות הלעוסות האלה והאיומים מעל הראש" | על היועמ"שית: "אמרתי מהיום הראשון שצריך לפטר את מיארה. היא מינוי פוליטי של גדעון סער"

בית הנשיא צילום: Miriam Alster/FLASH90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שהגישה את מועמדותה לנציגת הוועדה לבחירת שופטים, שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי). "הימין לא יודע למשול. אני לא צריכה היתר מאף אחד כדי להחליט אם זה נכון בהתאם לכוח הקואליציוני שלי. הבחירות לנציגי הכנסת לוועדה לבחירת שופטים הן חשאיות. בואו נבחר נציגים שלנו. למה אני צריכה לתת פרס לאופוזיציה. את הסכם הגז הם לא הביאו להצבעה בכנסת".

גוטליב התייחסה לשיחות בבית הנשיא: "הם מאיימים לפרוש מהשיחות? שייפרשו כבר. נמאס לי מהסיסמאות הלעוסות האלה והאיומים מעל הראש. מלכתחילה אמרתי…. אני כבר מעדיפה את הפסקת הרפורמה על פני ללכת לבית הנשיא ושם לנהל מו"מ במחשכים. על מה? אמרתי מידי יום לא ללכת".

"אתמול הוגשה הצעת חוק שלי שתקבע שאפשר לפנות לייעוץ משפטי במיקור חוץ. הנה ניסחתי הצע"ח פגז. לא צריך לקרוא לזה רפורמה. מה צריך כורות פומפוזיות", הוסיפה. "המחאה לא קשורה לרפורמה. מארגניה השיגו מיליונים עוד לפני שהרפורמה הוכרזה".

"השמאל הוא הפשיסט האמיתי. מעולם לא הבאנו לכאן דיקטטורה. אנחנו שומרים בקנאות על זכויות אדם באשר הם", אמרה גוטליב.

על תקיפות חברי הכנסת: "לקחת מגפון ולצעוק באוזן של אדם זו תקיפה לפי חוק העונשין. כשצועקים לי באוזן בהמה בזמן שאני עסוקה בחיי הפרטיים זו תקיפה. אני לא מדברת על העלבת עובד ציבור. זה לא מעניין אותי".

היא תקפה: "היועמ"שית מיארה מאוד עסוקה, בלזמן את צביקה פוגל שיש לו חסינות ואמר אמירה שנראית לה מיותרת – אותו היא תזמן לחקירה ואילו את עמוס מלכה שאמר שצריך לרדוף את אנשי הימין ולא לתת להם להסתובב חופשי במרחב הציבורי – לא".

לדבריה: "אמרתי מהיום הראשון שצריך לפטר את מיארה. היא מינוי פוליטי של גדעון סער. אם בג"ץ היה מתערב הייתי מקבלת תיקוף לחקיקה נגד התערבות בג"ץ בהחלטות ממשלה".



0 תגובות