ח"כ ישראל אייכלר: "שאף אחד לא יטיף שיש חוק"

המהדורה המרכזית 1 Comment on ח"כ ישראל אייכלר: "שאף אחד לא יטיף שיש חוק"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ ישראל אייכלר לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "מאז בן גוריון לא גויסו בני הישיבות והעולם היה בסדר עד ההפיכה המשטרית של אהרון ברק. אם אפשר לסגור את נתיבי איילון ולפגוע בנציגי ציבור, שאף אחד לא יטיף לי שיש חוק. באיזה זכות נתניהו אומר דברים כאלו בתקשורת האמריקנית בניגד להסכמים?"

ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ ישראל אייכלר לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "מאז בן גוריון לא גויסו בני הישיבות והעולם היה בסדר עד ההפיכה המשטרית של אהרון ברק שניסו לשלב את הציבור החרדי בציבור האנטי יהודי".

"אם אפשר לסגור את נתיבי איילון ולפגוע בנציגי ציבור, שאף אחד לא יטיף לי שיש חוק. ההבדל בינינו לבין צרפת שנשרפת ורוסיה שמתפרקת. אצלם אין איום פיזי, אצלינו כן. אנחנו כבשה אחת בין 70 זאבים. אנחנו אנרכיה לתפארת. במגזר הערבי איז הישר בעיניו יעשה. ראש הממשלה לא שולט, יש מנגנונים של פקידים ששולטים על האנשים. כמו בברית המועצות. אין חוק והחזקים עושים מה שרוצים כי הם מקבלים גיבוי"

"למה נתניהו אומר דברים כאלו בתקשורת האמריקאית על עילת הסבירות? הוא ככה חתם איתנו בהסכמים הקואליציוניים. ביידן עצמו אמר על השופטים השמרנים בית המשפט לא נורמלי. הם כולם מופעלים על ידי הרפורמים שפועלים עם המורדים בארץ. האנרכיה כאן תעבור גם לארה"ב"

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא רק ראש הממשלה לא שולט , גם הכנסת לא שולטת.
    איזו משמעות יש לחוקים שנאכפים רק לפי האג'נדה של הפקידים ?
    ולמה נכנסתם לקואליציה של ממשלה שלא
    שולטת ?
    רק בשביל ג'ובים ?