הדרך היחידה לעצור את הכאוס? "זה נשמע דמיוני, אבל אפשרי"

מהדורת הבוקר 1 Comment on הדרך היחידה לעצור את הכאוס? "זה נשמע דמיוני, אבל אפשרי"

חבר הכנסת לשעבר איתן כבל הציע אפשרות, אותה הגדיר בעצמו "דמיונית" – לפתרון הכאוס הפוליטי. כבל: "זה לא יותר מופרך מזה שבנט נהיה ראש הממשלה". ברק סרי: "סיכוי קלוש ביותר"

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת לשעבר, איתן כבל והמועמד לראשות העיר אשדוד, ברק סרי, שוחחו עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי).

בפתח השיחה חשף כבל עובדה מעניינת בשיחה אקראית עם המגישים: "בשנתיים הראשונות שלי בכנסת הייתי עולה לירושלים עם אוטובוס, כי לא היה לי רישיון נהיגה עד גיל 37".

ברק סרי התייחס לפרסום על התמיכה של המפלגות החסידיות בראש העיר המכהן באשדוד: "אני לא זוכר הרבה זמן שמפלגות חרדיות החליטו על מועמד כל כך מוקדם", אמר סרי. "עדיין רחוקות הבחירות וההחלטות הסופיות. אני בכל מקרה ממשיך בכל הכוח. יש כל מיני ניסיונות להנדס את המציאות בדרכים שונות. אני יודע שהמצב האמיתי טוב ויהיה עוד יותר. יש אמת אחת והיא תתגלה".

לאחר מכן, איתן כבל התייחס לפוליטיקה הארצית: "לצערי נראה לי שהגרוע עוד לפנינו. בשבוע האחרון ניסיתי לחפש בכל דרך חרך שדרכו אפשר למצוא פתרון. החולשה אולי הכי גדולה מתחילה מזה שנתניהו כבר לא בעל הבית. גם טלי גוטליב מבינה פוליטיקה. היא רואה את מה שכולם רואים".

לדבריו "הדרך היחידה לעצור את התהליך הזה זה או כשחס וחלילה דם ישפך ברחובות או שתהיה ח"ו מלחמה. אבל יש פתרון אחד שנראה דמיוני ברגע הזה – שנתניהו מחליט על ממשלת חירום ומוציא את סמוטריץ' ובן גביר מהממשלה" (ומכניס את גנץ ושותפים נוספים)

ברק סרי: "נראה לי סיכוי קלוש ביותר. אנחנו מכירים את זה. התרגילים האלה זה ניסיון להלך אימים על שותפים בקואליציה. זה שקוף".

כבל: "זה לא יותר מופרך מזה שבנט נהיה ראש הממשלה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הוא כאילו נותן חוות דעת מבחוץ, אבל תכל'ס כל העבר שלו היה שמאל, והוא פשוט מספר את מה שכל השמאלנים מספרים: מתוך דאגה לעם חייבים לעשות צעד חירום ולהיכנע לשמאל. תודה באמת.