ההתפתחויות באשדוד, הסרבנות וחוק הגיוס | כבל וסרי בריאיון

מהדורת הבוקר 1 Comment on ההתפתחויות באשדוד, הסרבנות וחוק הגיוס | כבל וסרי בריאיון

ח"כ לשעבר איתן כבל במהדורת סוף השבוע: "אני מתנגד לכל קריאה שלא להגיע למילואים, גם של מתנדבים". ברק סרי על חוק הגיוס: "החרדים קצו בהבטחות, דחיה אחרי דחיה"

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמד לראשות העיר אשדוד ברק סרי וחבר הכנסת לשעבר איתן כבל, שוחחו עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישיׂ).

בפתח השיחה התייחס סרי להצטרפותו של מועמד ש"ס אליו: "אמסלם, מ"מ רה"ע אשדוד הוא איש ציבור ראוי. אני הולך להיות ראש עיר של כולם ואני חושב שבאמת אני אביא בסוף לכך שכולם יוכלו לחיות כאן יחד בהרמוניה. אני בונה על סיבוב ראשון. בהצטרפויות שיש אלי אני אופטימי מתמיד. אשדוד מורכבת משלל מגזרים".

איתן כבל התייחס למחאה ולסרבנות: "אני תומך תמיכה מוחלטת במחאה, יחד עם זאת אני מתנגד לכל קריאה שלא להגיע למילואים, גם של מתנדבים. הייתי אומר את זה גם אם הייתי ח"כ בעבודה היום. זה לא עניין של פוזיציה. אני חושב שצה"ל הוא של כולנו וכל פעולה שפוגעת בו מערערת את קיומנו".

לאחר מכן דיבר סרי על חוק הגיוס: "החרדים קצו בהבטחות, דחיה אחרי דחיה. אי אפשר להעביר שום דבר היום באווירה הציבורית הזו, אבל החרדים מבחינתם עומדים בצד שבעי הבטחות שלא קורה איתן כלום ולכן הם מלאי טרוניות בעניין הזה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איך יתכן שאפשר להבטיח לחרדים ולא לקיים את ההבטחות ??…
    אולי כי נתניהו בטוח שהחכי"ם מונחים עמוק עמוק בכיסו ובכורסאות המרופדות של הג'ובים ולכן אין כל סכנה לממשלתו ??…