יסייע לתחושת הביטחון? זינוק באישורי כלי הנשק לנשים

אתר קול חי No Comments on יסייע לתחושת הביטחון? זינוק באישורי כלי הנשק לנשים

מאז כניסת השר בן גביר למשרד לביטחון לאומי – זינוק של 88% בקבלת רישיון נשק לנשים. מתוך כלל הנשים שקיבלו רישיון לנשק, 44% מהן הינן תושבות יהודה ושומרון

צילום: משטרת ישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפיתרון שיעזור לביטחון האישי? מנתוני המשרד לביטחון לאומי עולה, כי מספר הנשים אשר קיבלו רישיון לנשק בשבעת החודשים האחרונים, מאז הקמת הממשלה וכניסת השר בן גביר לתפקיד זינק ב-88 אחוזים. בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, מספר הנשים המחזיקות רישיון לנשק גבוה כמעט פי שניים. מתוך כלל הנשים שקיבלו רישיון לנשק, 44% מהן הינן תושבות יהודה ושומרון.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "המדיניות אותה אני מוביל במשרד לביטחון לאומי מאז כניסתי לתפקיד הינו מתן רישיון לנשק למי שעומד בקריטריונים, על מנת שיוכל להגן על עצמו וסביבתו. נשים שרוצות להגן על עצמן ועל משפחתן זהו דבר מבורך, ואני שמח שבמשמרת שלי אנו רואים עליה גדולה גם במישור הזה".

יצוין כי במספר אירועי טרור ברחבי הארץ נמצא כי כלי נשק שמוחזקים בידי אזרחים יכולים להציל חיים כמו בפיגוע הדריסה והדקירה בתל אביב לפני שבועות אחדים במסגרתו אזרח חמוש בנשק ברישיון חיסל מחבל שדרס אזרחים שעמדו בתחנה ופצע כמה באורח קשה. יחד עם זאת, יש חשש בציבור מעודף כלי נשק שנמצא בידי אזרחים ועלול ליפול בידיים לא ראויות.



0 תגובות