שר החוץ חושף: "מקור הכוח שלי – שבת עם המשפחה"

אבי יעקב 1 Comment on שר החוץ חושף: "מקור הכוח שלי – שבת עם המשפחה"

שר החוץ כהן ב'מהדורה המרכזית' על נסיעת חסידי ברסלב לאומן לר"ה: "נכון לעכשיו אין שום הגבלה על מספר המתפללים. נקווה שזה יימשך כך. אנו עושים הכל לסייע לממונה על העניין השר פרוש". וגם, מניין הוא שואב את כוחו? כהן: "אני מקפיד מאוד לחוות את יום השבת בביתי בחיק המשפחה. זה נותן לי כוח לכל השבוע"

אלי כהן. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קאהן ושוחח על ביקורו במולדובה לקראת ימי ראש השנה בהם צפויים לעלות רבבות חסידי ברסלב לאומן שבאוקראינה: "ההערכה היא שמספר החסידים שיעלו השנה לאומן דרך מולדובה תהיה גבוהה בהרבה מהשנה האחרונה. מדובר בפרק זמן קצר מאוד בו יבואו אלפי ישראלים למדינה, זה גם משתלם להם כלכלית כשהחסידים בעצם מעודדים את תעשיית התיירות שנפגעה במלחמה. הנציגות שלנו באוקראינה לוקחת חלק בהיערכות לקראת ראש השנה. מי שמונה ע"י הממשלה לנהל את האירוע הוא השר פרוש, ואנחנו במשרד החוץ נעשה הכל לסייע לו".

"נכון לעכשיו אין שום הגבלה על מספר המתפללים. נקווה שזה יימשך כך. לגבי הצהרת הנאמנות, השאלה היא כיצד ב75 השנים האחרונות טרם נחקק החוק הזה. ראינו כולנו את לפיד ממנה את חה"כ זועבי לקונסולית בסין, למרות חוסר ההכרה שלה במדינה יהודית ודמוקרטית וכינויי הגנאי שלה לחיילי צה"ל. המצב הזה חייב להיפסק".

לסיום נשאל השר בנימה אישית, מנין הוא שואב את הכוח לנסיעות כה רבות ותכופות ועל כך השיב: "יש לי כלל ברזל. למרות כל נסיעותיי הרבות לחו"ל בשליחות המדינה, אני מקפיד מאוד לחוות את יום השבת בביתי בחיק המשפחה. זה נותן לי כוח לכל השבוע".

האזינו לראיון המלא



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ב"ה
    בשפתנו קוראים לזה – בגבול הטעם הטוב.
    רואים שיש פה אדם עם ערכים, עקרונות וחשיבה נכונה וישרה.
    קשה שלא להקביל לכמה חודשים קודם, טיסות בכמות מטורפת שהרגישו כבר מוגזם מכל הכיוונים ולא היתה אפשרות עוד להתעלם מזה.
    אז מה ההבדל?
    ההבדל הוא המינון.
    יש פה אדם ערכי, עם עבודה חשובה והישגים מרשימים! ומקפיד על יום המנוחה השבועי שבת, ומקדיש לדבר החשוב ביותר שהוא המשפחתיות והאחדות.
    ישר כוח, אנשים כאלו אכן ראוים לעמוד ולגבר – כי יש להם מה לומר. יש למי להקשיב!
    זו דוגמא טובה לאדם עם ערכים.כשאין ערכים – מה נשאר מהאדם?