המנהלת הרפואית של מעייני הישועה: "המתקפה נבלמה"

אסתי פלד No Comments on המנהלת הרפואית של מעייני הישועה: "המתקפה נבלמה"

ד"ר דורית טקס-מנובה, המנהלת הרפואית של בית החולים מעייני הישועה במהדורה המרכזית: "המתקפה לא השביתה את המערכות אלא היא השבתה יזומה שלנו כדי למנוע את הנזק של החדירה למערכת"

צילום: Nati Shohat/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתקפת הסייבר: ד"ר דורית טקס-מנובה, המנהלת הרפואית של בית החולים מעייני הישועה, שוחחה הערב (שלישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית על המתקפה: "אמש לקראת חצות אנשי המחשוב שלנו שמו לב לפעילות חשודה. הם השביתו באופן יזום את כל מערכות המחשוב ויצרו קשר עם מערך הסייבר הלאומי. בערך מ-1 לפני בוקר אנחנו מנהלים את האירוע".

לדבריה: "על המטופלים זה לא השפיע כי הטיפולים המשיכו כרגיל, לגבי המטופלים שהיו אמורים להגיע בבוקר לבדיקות חיכינו ככל האפשר עם ההודעה כדי לדעת מה אנחנו יכולים להפעיל ומה לא".

עוד אמרה מנובה, כי "זה לא בדיוק אירוע כופר. לא היה משא ומתן. הייתה מתקפה ואנשי הסייבר עדיין חוקרים את המקור. המתקפה לא השביתה את המערכות אלא היא השבתה יזומה שלנו כדי למנוע את הנזק של החדירה למערכת".

היא הבהירה": "המתקפה נבלמה נכון לעכשיו ומשעות הלילה אנשי הסייבר עושים ניקוי של כל המערכות בצורה הדרגתית ומבוקרת ורק לאחר ניקוי אנחנו מפעילים כל מערכת".



0 תגובות