עשרות זוכים ואלפי מבקרים במתחם Coke מיוזיק של קוקה-קולה

עפר גדנקן 2 Comment on עשרות זוכים ואלפי מבקרים במתחם Coke מיוזיק של קוקה-קולה

4 ימי פעילות, עשרות קבוצות, עשרות זוכים ואלפי מבקרים בחוויית המוזיקה הבלתי נשכחת – כך מסכמים בקוקה-קולה את חוויית המוזיקה של הקיץ שהתקיימה זו השנה השניה ברציפות: פעילות Coke מיוזיק.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת הפעילות, גם השנה זכו עשרות משתתפים באתגר המוזיקלי של קוקה-קולה בכרטיס כניסה קבוצתי למתחם הקריוקי Coke מיוזיק.

כל אחד מהזוכים בחר לעצמו קבוצה של עד 19 בני משפחה או חברים שהצטרפו אליו לחוויית מוזיקה בלתי נשכחת, יחד הם נהנו ממתחם קריוקי מתקדם עם מוזיקה חסידית מקפיצה, כיבוד עשיר ומגוון פינוקים וחלקם אף זכו לביקור בהפתעה של אחד מגדולי הזמרים.

"זאת הייתה חוויה שקשה לתאר במילים, רגעים של התרוממות רוח עם שירי נשמה מרגשים לצד שירה סוערת וסוחפת שעוררה את כל המשתתפים בהתלהבות ושמחה גדולה, הכל לצד הפתעות מאמני זמר שהגיעו במיוחד, כלי נגינה מיוחדים ופינוקים ברמה בינלאומית. זה משהו שרק מותג כמו קוקה-קולה יכול לעשות" סיכם אבי פ. שהגיע לאירוע עם קבוצת חברים מהישיבה.

מהחברה המרכזית ליצור משקאות קלים ((CBC נמסר: "בשנים האחרונות פעילות הקיץ של קוקה-קולה היא חלק בלתי נפרד מההווי הקיץ החרדי. בשנה הקודמת ליווינו את עונת הקיץ בכלל ואת תקופת 'בין הזמנים' בפרט בפעילות ייחודית וחדשנית לקהל החרדי, ולאור התגובות הנלהבות והמשוב החם, בחרנו השנה לשוב על הפעילות שהוכיחה את עצמה כמושלמת לקהל היעד.

שמחנו לראות את ההיענות הגבוהה לאתגר המוזיקלי ובהמשך את תגובות משתתפי הפעילות לאחר חוויית המוזיקה הבלתי נשכחת ב-Coke מיוזיק, חוויה שנוצרה כולה בהתאמה מיוחדת עד לפרטים הקטנים ביותר, והשנה עם מגוון שדרוגים והפתעות שהקפיצו את החוויה. אנו מודים לכל המשתתפים בפעילות ומאחלים המשך קיץ חווייתי,מלא בשמחה והנאה".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הבת שלי הייתה עם חברות והיה להן ממש מושלם אירוח כיד המלך כל אחת קיבלה פחיות קולה פיצות פירות
    יש מודעות לרגישות לאוכל
    השהייה הייתה נעימה והן חוו חוויה בלתי נשכחת

    תודה רבה

  2. 1

    הבת שלי הייתה עם חברות והיה להן ממש מושלם אירוח כיד המלך כל אחת מהן קיבלה פחיות קולה פיצות פירות רוגלעכים
    הייתה מודעות לרגישות לאוכל
    השהייה הייתה נעימה והן חוו חוויה בלתי נשכחת