"לא ניכנע לאיומים": שר הבריאות חשף מידע רפואי

איתי גדסי 1 Comment on "לא ניכנע לאיומים": שר הבריאות חשף מידע רפואי

שר הבריאות משה ארבל חשף מידע רפואי אישי אודותיו, במסגרת התייחסותו לדרישת הכופר של הפצחנים לאחר מתקפת הסייבר על בית החולים מעייני הישועה. "אין מקום לכניעה לסחיטה ולאיומים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות והפנים ח״כ משה ארבל, התייחס לדרישת הכופר אחרי הפריצה למחשבי בית החולים מעייני הישועה ובצעד חריג פרסם מסמך רפואי אישי שלו עצמו, כאות לכך שלא יכנע לדרישות הכופר מצד פצחני המחשבים שביצעו את המתקפה העבריינית.

"לצד הנחייתי לתקצב בתכנית רב שנתית בעשרות מיליוני שקלים את ההיערכות לסייבר במערכת הבריאות", פרסם ארבל: "אני מוצא לנכון אף לפרסם לציבור הרחב מיוזמתי את תוצאות בדיקת ה-CT שביצעתי בבית החולים מעייני הישועה לאחר כריתה חלקית של כלייתי הימנית בעקבות גידול סרטני שנמצא תוך כדי בדיקות לטובת תרומת הכליה.

הוא הדגיש כי "אין מקום לכניעה לסחיטה ולאיומים של תוקפי סייבר. עלינו לעמוד כחומה בצורה על הזכות להגנה על הפרטיות של כל מטופל במערכת הבריאות הישראלית".

המסמך הרפואי שחשף ארבל

כזכור, בחודשים האחרונים עבר ארבל טיפול להסרת גידול סרטני, שהתגלה באופן ניסי בעקבות בדיקות שביצע בשל כוונתו לתרום כליה. למרבה הנס, הגידול התגלה בשלב מוקדם שאפשר את הטיפול המיטבי בו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מרגש לגמרי. וכל-הכבוד על עמידה זקופה כלפי "פרוטקשן".
    כבוד השר. כך גם מצופה ממך לעמוד איתן מול פרוטקשן האנרכיסטים, מכל צד ואופן שיהיה. "כשאתה לא מטפל בפשע, הפשע מטפל בך"… בהצלחה-רבה