ראשי הרשויות זעקו: "דורשים שינוי בתפיסה הביטחונית"

אבי יעקב No Comments on ראשי הרשויות זעקו: "דורשים שינוי בתפיסה הביטחונית"

ראשי רשויות ביו"ש הפגינו הבוקר מול משרד ראש הממשלה. על רקע גל הפיגועים הם קראו לממשלה ולמערכת הביטחון לפעול באופן שיביא בטחון לתושבים. יוסי דגן: "אנחנו תומכים בממשלה הזאת, ואנחנו רוצים שהיא תהיה חזקה. אבל אם לא תתעשתו, אנחנו נהפוך את השולחן"

פגישת ראשי הרשויות עם נתניהו צילום: לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי הרשויות התכנסו מול משרד ראש הממשלה וקראו לממשלה ולמערכת הביטחון לפעול באופן שיביא בטחון לתושבים

ראשי הרשויות ציינו כי הפעולות של הצבא כיום אינן מספיקות ולא נותנות מענה בטחוני. הם דורשים מהממשלה וממערכת הביטחון לשנות את התפיסה הביטחונית לאלתר.

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי: "ממשלת ישראל חייבת לגבות מחיר כואב ויקר מהרשות הפלסטינית. יש כאן יישות שלטונית שיוזמת ומעודדת טרור, משלמת משכורות למשפחות המחבלים, מסיתה את הרחוב ואת תלמידי מערכת החינוך שלה לרצח יהודים ולחיסול ההתיישבות ומדינת ישראל. לא נסכים לזה ולא נשלים עם זה. צריך להתייחס אליה כאל מקור הטרור, ולגבות מחיר כואב מאוד שיגרום להם לשנות כיוון, ויפה שעה אחת קודם."

יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן⁩: "חייבים להגדיר את הרשות הפלסטינית שמממנת טרור, מחנכת לטרור ומארגנת טרור כאויב לכל דבר ולצאת למלחמה. אנחנו מוכנים לספוג בקרב אך בשום אופן לא נהיה ברווזים במטווח. אימא שנרצחת לעיני ביתה, אב וילדו, אחים שנרצחים יחד והרשימה ארוכה מידיי. צה"ל, חייליו ומפקדיו יודעים לעשות את המלאכה, אבל מוכרחים לשנות גישה. אנו קוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה, מחד תאפשרו את פיתוח ההתיישבות ללא הגבלות ומאידך צאו למערכה לחסל את האויב השפל. דם יהודים אינו הפקר"

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "אנחנו מתביישים מאוד שאנחנו צריכים לשבת כאן מול משרד ראש הממשלה של ממשלת ימין מלא מלא. אנחנו תומכים בממשלה הזאת, אנחנו הינענו אלפי מתנדבים כדי שהממשלה הזאת תקום, ואנחנו רוצים שהיא תהיה חזקה. אבל אם לא תתעשתו, אנחנו נהפוך את השולחן, כי יש לנו אחריות משותפת לאחריות שלכם להביא ביטחון לאזרחי מדינת ישראל ביו"ש ובכל רחבי המדינה. אנחנו דורשים ביטחון לתושבים שלנו, ואנחנו לא נתפשר על זה. הרשות הפלסטינית היא הביצה, הג'יהאד האיסלמי והחמאס הם רק היתושים. אנחנו דורשים ממשלת ישראל – ייבשו את הביצה. אנחנו דורשים ממשלת ישראל להחזיר היום את כל המחסומים הביטחוניים, להטיל כתר על כל כפרי המרצחים ובראשם ביתא ושכם. אנחנו דורשים לצאת במיידי למבצע צבאי מקיף, בית וגן מלא, בכל רחבי יהודה ושומרון ובכל מקום שנצרך. אין קסם במלחמה בטרור. זה מה שעבד בסיבוב הקודם, זה גם מה שיעבוד עכשיו."

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "עצרנו הכל ובאנו אל מול לשכת ראש הממשלה כדי לדרוש שינוי בתפיסת הביטחון. המיקוד במרדף אחרי מחבל בודד וכלי נשק בודד הביאו אותנו לכישלון חרוץ שעולה בחיי תושבי מדינת ישראל. הממשלה ומערכת הביטחון חייבים לשנות את התפיסה – לפעול להכרעת האוייב, לייבש את הרצון שלו ושל הרחוב שתומך בו לבצע פיגועים, להטיל כתר ממושך על כפרי וערי רוצחים, להחזיר מחסומים ביטחוניים ולהפוך את הקערה. לא עוד הסתפקות בעבודה בפינצטה אלא לשטוף את השטח ולנקות את המרחב"



0 תגובות