במהלך כניסת מתפללים: רכב צבאי עלה על מטען עוצמתי

יונתן שורק 1 Comment on במהלך כניסת מתפללים: רכב צבאי עלה על מטען עוצמתי

מטען חבלה הופעל על רכב ובו לוחמי צה"ל הלילה (רביעי) בשכם. החיילים היו חלק מכוח שנכנס לעיר כדי לאבטח כניסת מתפללים יהודים לקבר יוסף הצדיק. במהלך כניסת החיילים לתפוס את עמדות האבטחה נורתה עליהם אש ונזרקו לעברם מטענים, ורכב ממוגן שבו נסעו נפגע כנראה ממטען רב עוצמה.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימותים קשים כעת בשכם בעקבות מטען רב עוצמה שהופעל כלפי ג'יפ צבאי של צה"ל. בעקבות העימותים הוזנקו לעיר יחידות מיוחדות, ומסוקי יסעור הגיעו לסביבה לסייע בפינוי הנפגעים שהאירוע שפרטיו מאופלים בשלב זה.

video
play-sharp-fill

דיווחים שהגיעו בתחילה ממתפללים במתחם הקבר סיפרו על עצירה של האוטובוסים שטרם נכנסו אל העיר ונעצרו כתוצאה מהתקרית שהחלה עוד בטרם כניסת המתפללים אל העיר ואל מתחם ציון הקבר. אך בהודעה מועצה אזורית שומרון ומנהלת הקבר נמסר כי ממשיכים לחכות עד הכניסה.

ח"כ צבי סוכות מסר: "עיכוב בדרך לקבר יוסף הצדיק בשכם בעקבות אירוע ביטחוני. מתפללים מכל הלב לשלום חיילי ומפקדי צה"ל שמאבטחים את הכניסה. את הטרור חייבים לרסק.צבלי להפסיק לרגע".

שרת המשימות הלאומיות, אורית סטרוק מסרה: אירועי שכם הלילה הם התוצר הבלתי נמנע, המדמם, והכואב, של הפרוטוקולים של ממשלת אוסלו שנחשפו בלילה שעבר. אבו מאזן וחבר מרעיו לא הגיעו לכאן כדי "לנקות את הרחובות של שכם", אלא כדי למלא אותם בטרור. חייבים לצאת מהקונספציה של אוסלו! להכיר באויב, ולחסל את היכולות שלו".

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי קיבלה אחריות לפיצוץ מטען החבלה



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מזה קיבלה אחריות לפיצוץ??? הג'יהאד הוא זה שהפעיל את זה!