המסתערבים נפגשו עם הטייסים שהצילו את חייהם

בנצי לייזרוביץ 5 Comment on המסתערבים נפגשו עם הטייסים שהצילו את חייהם

חודשיים לאחר החילוץ הדרמטי מלב ג'נין ברקע פיצוץ מטעני חבלה והתקפת טרור, מסתערבי מג"ב איו"ש העניקו סכיני קומנדו עם הקדשה לטייסים במפגש שנערך ביניהם: "עכשיו אתם חלק מאיתנו"

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחודש יוני רכב ממוגן של מסתערבי מג"ב איו"ש עלה על מטען בג'נין בסיום פעילות למעצרי מבוקשים.

בשעה שבה לוחמים נוספים מיחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש, יחד עם לוחמי סיירת צנחנים וכוחות צה״ל נוספים מאוגדת איו״ש נכנסו במהירות לתוך האש החיה במטרה לחלץ את הלוחמים שנפצעו מהמטען, טייסי מסוקי קרב של חיל האוויר תקפו באש מהאוויר והלוחמים חולצו.

בעקבות כך, במפגש מרגש שנערך מאוחר יותר בין לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש לטייסים של חיל האוויר, העניקו המסתערבים סכיני קומנדו עם הקדשה לטייסים.

על הסכינים שהוענקו כאות תודה על שיתוף הפעולה תוך סיכון חיים של כלל הכוחות נכתב: "בהוקרה ובהערכה משפחת ימ"ס איו"ש". במעמד ההענקה אמרו המסתערבים לטייסים: "עכשיו אתם חלק מאיתנו".

מפקד יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש, סנ"צ ד': "בחודשים האחרונים אנו פועלים יחד עם לוחמי צה"ל ושב"כ בצורה אינטנסיבית ביהודה ושומרון. הפעילות הופכת מאתגרת מפעם לפעם ואנו נלחמים כתף לכתף על מנת להביא לסיכולם של מחבלים. בפעילות הזו לוחמי היחידה שנפצעו מהמטען גילו אורך רוח ואומץ לב יוצא דופן. פעילות החילוץ הצליחה הודות לפעולה נועזת של מסתערבי היחידה ובסיוע של לוחמי צה"ל והטייסים. אנו מוקירים תודה על שיתוף הפעולה בשטח שהוביל לחילוץ מוצלח והצלת חיים."



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    תודה לה' ששומר על חיילנו! רק אדרבה, שהטייסים הצדיקים יעניקו זוג כנפיים ללוחמים האמיצים שנכנסו רגלית וסיכנו את חייהם פי וכמה וכמה. אחרי זה שלא נתפלא למה הטייסים מרימים את האף וחושבים שהם שולטים על המדינה.

  2. 4

    זה רק מראה שכל קפלן שמלן סרבנות וקישקושידה

  3. 3

    תודה לקב"ה! ולא היינו קוראים ידיעה כזאת לפני שנה… והמבין יבין