שרי הימין זועמים על נתניהו: "לא לאוסלו 2"

איתי גדסי No Comments on שרי הימין זועמים על נתניהו: "לא לאוסלו 2"

שרי הימין סמוטריץ' ובן גביר הביעו זעם על החלטה להעביר אמצעי לחימה לרשות הפלסטינית. "יהיו לכך השלכות. אם נתניהו מתכוון לחתור לממשלת אוסלו 2 שיעדכן אותנו ונפעל בהתאם". גלנט הכחיש: "מצג שווא"

בן גביר וסמוטריץ' צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשבר למשבר: שרים בכירים בממשלה זועמים על החלטה להעביר כלי נשק ורכבים משוריינים לרשות הפלסטינית. לפי הפרסום בלי צה"ל ישראל דרשה שהנשק ישמש רק לפעילות נגד טרור ולא אכיפה פלילית ויהיה מצוי רק בידיהם של חלק ממנגנוני הביטחון.

בסביבת שר האוצר בצלאל סמוטריץ' זעמו והעריכו כי צעדי החימוש יחד עם הדיונים בבית הנשיא הם "תשלום לבני גנץ כדי להקים איתו ממשלת שמאל שתחתור להחייאת הסכמי אוסלו". כך פורסם בתחנה הצבאית.

השר לביטחון לאומי וחבר הקבינט המדיני בטחוני איתמר בן גביר פרסם הודעה רשמית: "אדוני ראש הממשלה, אם לא תתחייב בקולך שהפרסומים אודות העברת אמל"ח למחבלי הרשות הפלסטינית הם שגויים – יהיו לכך השלכות. אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם".

חה"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) הגיב: "נורא ואיום. אם זה נכון אני לא יודע לחיות עם זה בשום צורה. לא באנו לשחק".

בלשכת שר הביטחון יואב גלנט הכחישו את הדיווחים: "בניגוד למצג השווא העולה מהדיווחים השונים, מאז כניסתו של שר הביטחון יואב גלנט לתפקיד, לא אושרה העברת נשק או אמצעי לחימה קטלניים לידי הרשות הפלסטינית. כל ניסיון להציג את הדברים באופן אחר הוא שקרי וחוטא לאמת".

רק אתמול נרשם משבר קואליציוני נוסף, כשהשר בן גביר וראש הממשלה התעמתו בישיבת הקבינט סביב סוגיית החמרת תנאי האסירים הביטחוניים. בן גביר הטיח בראש הממשלה: "מספיק עם התירוצים. אם אתה לא מתכוון ליישם את המדיניות שהבטחנו אז בוא ותגיד את זה". בעקבות זאת הודיע אמש השר כי יכנס היום את ישיבת הסיעה לדיון בצעדים שינקטו.



0 תגובות