השר לביטחון לאומי בסיור מיוחד נגד הפרוטקשן בגליל

פנחס בן זיו No Comments on השר לביטחון לאומי בסיור מיוחד נגד הפרוטקשן בגליל

השר בן גביר סייר במוקדי פרוטקשן בגליל ובכינרת: "פרוטקשן הוא טרור לכל דבר ועניין"

בן גביר בטבריה
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סייר באיזורים מוכי פרוטקשן בגליל, טבריה וכינרת ושוחח עם בעלי עסקים ומטעים ומספר ראשי רשויות בצפון אשר נפגעו מתופעת הפרוטקשן.

כמו כן, סייר השר בן גביר בטבריה ושייט בכינרת וצפה על מקומות אשר נפגעו מהפרוטקשן בטבריה והסביבה וכן קיבל סקירה על האיזור.

במהלך הסיור השר בן גביר ביקר בעסק 'מרכז האנרגיה' בחצור הגלילית אשר הוצת ע"י גוביי פרוטקשן. בעל העסק, אשר גוביי הפרוטקשן הציתו אותו ונעצרו וכתב אישום הוגש כנגדם בזכות פעולות חקירה מוצלחות, שיבח את המשטרה: "יש לנו משטרה תותחית, אני מצדיע למירון המת"ח, אין דברים כאלה, המשטרה עושה עבודה מצויינת. הבעיה שאם אין להם 100%, אז הפרקליטות לא עושה כלום. המציתים של העסק שלי נעצרו – הודות למשטרה".

השר בן גביר אמר במהלך הסיור: "פרוטקשן זהו טרור לכל דבר ועניין. אנחנו מאמינים במעשים, לא בדיבורים."

לדברי השר בן גביר, "נכנסנו לתפקיד לפני תשעה חודשים, קידמנו מספר צעדים בחודשים האחרונים כאשר גולת הכותרת הוא "חוק הפרוטקשן" המשנה סדרי עולם. זהו חוק שמאפשר למשטרה לשנות את כל המערך הראייתי שלה מול עבירות הפרוטקשן בצורה שתאפשר להביא לדין עברייני פרוטקשן ביתר קלות. בנוסף קובע החוק שהעברנו עונש מאסר חובה לעברייני פרוטקשן. יש לנו עוד הרבה מה לעשות – ואנחנו עושים".

השר בן גביר הוסיף: "גייסנו עוד 5,000 תקנים ועכשיו אנחנו בתהליכים מואצים לאיוש התקנים. עוד תקנים – זה עוד כוח. עוד כוח – פחות פשיעה ופחות פרוטקשן".

את הסיור ליוו: חה"כ מעוצמה יהודית, צביקה פוגל ויצחק קרויזר, המזכיר הביטחוני של השר בן גביר ניצב קובי יעקובי, ממ"ר טבריה רן לוי, קצין אח"מ כנרת תומר פינצ'י, מת"ח טבריה סנ"צ יגאל בן לולו, סממר מג"ב סנ"צ דודו תוג'מן, מת"ח ירדן מירון ממן ונציגי משטרה נוספים.



0 תגובות