רוטמן במתקפה: היועמ"שית, בית המשפט והעקיצה לגנץ

המהדורה המרכזית No Comments on רוטמן במתקפה: היועמ"שית, בית המשפט והעקיצה לגנץ

ח"כ שמחה רוטמן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי על הדיון בחוק הנבצרות: "פתאום נציג היועמ"שית 'נזכר' להבהיר שאין לה סמכות. שערורייה. למה גררתם אותנו לכל זה? זה לא דיון משפטי. זה פרלמנט" | הסכמות עם גנץ? "אי אפשר, בכל נושא הוא מחכה לראות מה יאמרו הסקרים, לפיד ושקמה ברסלר"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקף בחריפות את שופטי בית המשפט העליון, על רקע הדיון בחוק הנבצרות. "אני סבור שאסור שהדיון הזה יתקיים. בנוסף, זו שערורייה שאין כדוגמתה שעומד נציג היועמ"שית ופתאום אומר שאין לה סמכות בכלל להכריז על נבצרות. אז בשביל מה גררתם אותנו לאירוע? זו הסוגיה שעמדה על הפרק".

"למה כששאלו אותה על זה היא לא ענתה ברורות? אם הייתה מבהירה אז – לא היה צורך בכל זה", מוסיף רוטמן וטוען: "אבל לא, היא רצתה לשמור על הקלפים. ואז כשהוא (נציג היועמ"שית) קלט מה הוא עשה וחשף את הבלוף הוא מהר תיקן ואמר שכן יש לה סמכות במקרים מסוימים. אז לא צריך תיקון מבהיר?! הבעיה היא שלא מדובר בסוגיה משפטית באמת. מה שראינו היום היה פרלמנט".

רוטמן הדגיש כי "לא יכולות להיות שתי תשובות לשאלה מי ראש הממשלה בכל זמן נתון. זה צריך להיות חד משמעי. עצם קיום הדיון הזה הוא הזייה".

בהמשך הוא מתח ביקורת גם על יו"ר המחנה הממלכתי: "אני מאוד בעד הסכמות ועוסק בזה רבות. השאלה היא האם אתה נותן לגנץ את הווטו על השאלה מה ייעשה. לקח לו שלושה ימים לגנות את האירוע בתל אביב, אי אפשר להגיע איתו להסכמות כי הוא מחכה לראות מה יאמרו הסקרים, לפיד ושקמה ברסלר".



0 תגובות