הקבלת פני רבו בישיבת חומש בהשתתפות כאלף איש

בנצי לייזרוביץ No Comments on הקבלת פני רבו בישיבת חומש בהשתתפות כאלף איש

כאלף חוגגים הגיעו לישיבת חומש למעמד הקבלת פני רבו בהשתתפות הרב שמואל אליהו ורבני ישיבת חומש. שמואל וונדי, מנכ"ל הישיבה: "בעז"ה השמחה שלנו כאן בחומש תהיה הפתיחה לשמחתם של שאר יישובי צפון השומרון שיבנו במהרה". ראש מועצת שומרון יוסי דגן : "באנו להצדיע לחלוצי ישיבת חומש שבמסירות נפש משנים את ההסיטוריה של עם ישראל"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כאלף בני אדם עלו אתמול (א') לישיבת חומש למעמד הקבלת פני רבו ושמחת בית השואבה בהשתתפות הרב שמואל אליהו רבה של צפת, הרב יהושע שמידט ראש ישיבת שבי שומרון, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, הרב זאב אלק אביה של אתיה דימנטמן אלמנתו של יהודה הי"ד ורבני ותלמידי הישיבה. במקום הוקמה סוכת ענק ע"מ לארח את מאות החוגגים.

הרב שמואל אליהו אמר: "כל פעם עוד ועוד אנשים באים ופוקדים את ארץ ישראל, גם פה בחומש. אשרינו שזכינו בעם כזה, כשרואים את עם ישראל מתדבק בארץ ישראל, כבר לא צריך להגיד יג מידות, אין זכות גדולה מזו. בעזרת ה' חומש תבנה תגדל ותפרח יחד עם שאר מרחבי ארץ ישראל".

video
play-sharp-fill

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן אמר: "אנחנו באנו לכאן כדי להצדיע לחלוצי ישיבת חומש שבמסירות נפש משנים את ההסיטוריה של מדינת ישראל. בזכות מסירות הנפש של ישיבת חומש היישוב חומש יבנה ואחריו שאר יישובי צפון השומרון גנים כדים ושאנור".

הרב אלישמע כהן, ראש ישיבת חומש אמר: "שתי מצוות יש לנו שמקיימים אותם עם כל הגוף – מצוות ישוב ארץ ישראל ומצוות סוכה. אין מתאים מאשר לחגוג את שמחתה של חומש בחג הסוכות. תודה לאלפים שבאו לחומש במשך השנים. אנו דורשים לחזור חזרה מלאה לחומש ולכל יישובי צפון השומרון וחבל עזה, ובעזרת ה' בבניין ארץ ישראל השלמה".

video
play-sharp-fill

מנכ"ל ישיבת חומש, שמואל וונדי מסר: "בחג הסוכות בו אנו נכנסים לסוכה לחסות בצל האמונה ולהתחבר מקרוב יחד עם כל עם ישראל לאדמת ארץ ישראל. בעז"ה השמחה שלנו כאן בחומש תהיה הפתיחה לשמחתם של שאר יישובי צפון השומרון שיבנו במהרה. עם ישראל מוזמן לבוא בהמוניו לבקר בחומש ולהנות מהסוכה הגדולה שנבנתה למען ציבור המבקרים".



0 תגובות