הראש"ל ממשיך לתקוף את הרפורמים: "משוגעים, מזייפים את היהדות"

נתי קאליש No Comments on הראש"ל ממשיך לתקוף את הרפורמים: "משוגעים, מזייפים את היהדות"

במעמד אלפים נערך מעמד הקבלת פני רבו למרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א רבה של ירושלים בהשתתפות גדולי ישראל, ראשי ישיבות, רבני ערים, דיינים ואישי ציבור.
הראשון לציון הגרש"מ עמאר התייחס לדברי הבג"ץ לפטרו: "משוגעים, מה הם רוצים, הם מזייפים את היהדות לא נשתוק"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד הקבלת פני רבו, גדולי ישראל חיזקו בדבריהם את מרן הראשון לציון בדבריו נגד הרפורמים ובעמדתו האיתנה ללא מורא לשמר את הקדושה וטהרה בארה"ק ותקפו את הבג"ץ על כוונתם לפעול לפטר את הראשון לציון מתפקידו כרבה של ירושלים.
"אנו זוכים להקביל את פני השכינה, מרן שליט"א ימשיך להנהיג אותנו ללא מורא ופחד ולישא על כתפיו את משא העם מתוך אכפתיות לתורת ישראל, זהו תפקידו של גדול הדור". אמרו הרבנים.
הראש"ל הגרש"מ עמאר נשא את המשא המרכזי בדבריו תקף את הרפורמים למרות בקשת הבג"ץ לפטרו "משוגעים מה הם רוצים הם מזייפים את היהדות, הם יעשו דת שלהם אין לנו בעיה אבל לקחת ולשנות את התורה, אנחנו נמשיך להלחם בכך לא נירא ולא נחת, הם באים לעקור את התורה ואנחנו נשתוק?"
בדבריו אף התייחס הראשון לציון על המהומות בתפילות יום הכיפורים בתל אביב ואמר "מה שהיה בתל אביב הרבה מתפלאים. אבל זה נורמלי וטבעי, הרישעה הסטרא אחרא מחפשת איפה להשתולל, זה שטויות והבלים מחפשים לזרוק איזה אבן אבל הפעם הם זרקו על הראש שלהם, כולם זעקו ממה שקרה זה שטויות לא צריך להתפעל מהשטויות האלה אנחנו ממשיכים והרכבת שלנו נוסעת ואין מי שיכול לעצור אותנו". אמר הראש"ל
בסיום עברו האלפים לברכה. מנחה המעמד הרב יהודה חזן הודה למועצה הדתית ירושלים ולעומד בראשה נתן נתנזון על  סיועו למען האירוע.

 



0 תגובות