נפתחה האפשרות להגשת בקשות למענק לתושבי העוטף המפונים

צבי טסלר No Comments on נפתחה האפשרות להגשת בקשות למענק לתושבי העוטף המפונים

רשות המיסים פתחה היום את האפשרות להגשת בקשות מקוונות למענק הסיוע לתושבי העוטף שפונו או התפנו מבתיהם. המענק נועד לסייע למפונים בהתארגנות ראשונית בשל מהירות הפינוי ויעמוד על 1,000 ₪ לאדם ועד 5,000 ₪ למשפחה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הודעת שר האוצר על תשלום מענק לתושבי העוטף שפונו או התפנו מבתיהם ובהמשך להחלטת הממשלה בעניין, פתחה היום (ראשון) רשות המסים את האפשרות להגשת בקשות מקוונות למענק הסיוע. המענק נועד לסייע למפונים בהתארגנות ראשונית בשל מהירות הפינוי. בהתאם להחלטת הממשלה גובה המענק יעמוד על 1,000 ₪ לאדם ועד 5,000 ₪ למשפחה וסה"כ המענקים נאמדים ב-80 מיליון ₪.

למענק זכאים תושבי העוטף המתגוררים מ-0 עד 7 ק"מ מהרצועה שפונו או התפנו מבתיהם החל מ- 7.10.2023. תהליך הגשת הבקשה הוא פשוט ונמשך דקות ספורות, אחד מבני הזוג ימלא טופס בקשה מקוון עבור התא המשפחתי. ילדים מעל גיל 18, גם אם מתגוררים עם ההורים, יגישו בקשה נפרדת למענק.

הבקשות למענק יוגשו באתר רשות המסים ויטופלו תוך 3 ימי עסקים מהגשתן, ולאחר שהרשות תאמת את חשבון הבנק של מגישי הבקשה.

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ: "מדינת ישראל מחבקת את התושבים ונחושה להושיט להם כל עזרה שיידרשו לה. אף אזרח לא יישאר לבד ולא ירדוף אחרי בירוקרטיה. כולם יפוצו עד השקל האחרון. זה המינימום שהמדינה צריכה ויכולה לעשות עבור אזרחיה שעברו את הנורא מכל. משרד האוצר ורשות המסים מגויסים לחלוטין למערכה 24 שעות ביממה. מדינת ישראל תעשה הכל כדי לשקם את עוטף ישראל ולהפוך אותו למפואר ולחדש ימיו כקדם, כל זאת לצד לחימה בלתי מתפשרת בחמאס וחיסול כל תשתית ארגונית של הטרור בעזה".

יודגש כי המענק אינו מהווה תשלום פיצויים בשל הנזקים שנגרמו לרכושם של תושבי העוטף ולא יקוזז מסכום הפיצויים.



0 תגובות