שר הבריאות בוסו ביקר במרכז הרפואי שערי צדק

בנצי לייזרוביץ No Comments on שר הבריאות בוסו ביקר במרכז הרפואי שערי צדק

שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו בביקור במרכז הרפואי שערי צדק: "נקדם יחד עם שערי צדק את בניית היחידה הרב תכליתית הממוגנת למצבי חירום שתיתן מענה משמעותי ובטוח בכל תרחיש". במהלך ביקורו נפגש השר עם צוותים וביקר מספר פצועים מהמלחמה בדרום המאושפזים בשערי צדק

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו ביקר היום במרכז הרפואי שערי צדק ויחד עם מנכ"ל המרכז הרפואי פרופ' עופר מרין וחברי הנהלה סיירו במתחם התת קרקעי הממוגן בו מתוכננת הקמת יחידת רב תכליתית למצבי חירום שתיתן מענה במיגון מלא לכל תרחיש ותאפשר אשפוז של מטופלים ופצועים במצב קשה.

היחידה החדשה תוקם במרחב ממוגן תת קרקעי מתחת למרכז האונקולוגי על שם הלמסלי וצפויה להכיל 60 מיטות אשפוז. מבנה היחידה החדשה יאפשר שימוש רב תכליתי הן לפצועים במצב קשה, מונשמים, ומטופלים הזקוקים לטיפול נמרץ.

לאחר הסיור השר בוסו ביקר מספר פצועים מהמלחמה בדרום ושמע את סיפורי הגבורה וההצלה המדהימים שלהם.

שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו "אני יוצא עכשיו מישיבת הערכת מצב בשערי צדק וראיתי את המוכנות של בית החולים שערי צדק, ואת השירות והטיפול המיטיבי שבית החולים נותן בשגרה ובחירום. ראינו את פוטנציאל של הגדלת ההיצע של מרחיבים מוגנים בשעת חירום ואפעל לקדם את הצרכים הנדרשים כדי ששערי צדק ייתן את המענה בשגרה ובחירום. מערכת הבריאות היא כמו מערכת הביטחון בעת הזו. אני מודה למנכ"ל פרופ' עופר מרין ולצוותים על כל מה שאתם עושים מידי יום עבור המטופלים".

מנכ"ל המרכז הרפואי שעיר צדק, פרופ' עופר מרין "אני רוצה לאחל לך השר הצלחה רבה בתפקיד החשוב להודות על התמיכה שהחלה הרבה לפני כניסתך לתפקיד. יש לנו מערכת בריאות מצוינת ואני מודה לך על הביקור והתמיכה. אנו נערכים כל העת לחירום והקמת היחידה הרב תכליתית הממוגנת לשעת חירום תהיה מכפיל כוח משמעותי במתן מענה למטופלים הקשים ביותר במרחבים ממוגנים וכן נוכל להגדיל את ההיצע הטיפולי גם לתושבי העיר ולכל המדינה".



0 תגובות