המלחמה בעורף: טל בסכס מונה לפרויקטור האזרחי

איתי גדסי No Comments on המלחמה בעורף: טל בסכס מונה לפרויקטור האזרחי

לאחר שהניסיונות למנות את מנכ"ל משרד האנרגיה לשעבר, אודי אדירי, ומנכ"ל חברת החשמל הנוכחי, מאיר שפיגלר, נכשלו, טל בסכס מונה לפרויקטור מרכז השליטה האזרחי לתקופת המלחמה. הפרויקטור אמור לתאם בין משרדי הממשלה בכל הנוגע לפעילות האזרחית בזמן הממשלה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר ויו"ר קבינט העורף בצלאל סמוטריץ' מינה את טל בסכס לפרויקטור מרכז השליטה האזרחי לתקופת מלחמת חרבות הברזל

טל בסכס, המשמש בימים אלו כמנכ״ל החברה למתנ״סים, נבחר לתפקיד נוכח ניסיונו המקצועי בניהול פרויקטים מורכבים מרובי שותפים, היכרות מעמיקה ועבודה שוטפת עם משרדי הממשלה והשלטון המקומי. בסכס יביא את ניסיונו הניהולי לטובת תכלול העבודה וניהול המשל״ט האזרחי.

טל בסכס מביא עימו לתפקיד ניסיון רב בניהול בכיר בארגונים בעלי פעילות ציבורית ועסקית. בסכס יכנס לתפקידו באופן מידי ויצא לחל״ת מתפקידו בחברה למתנ״סים לאחר שיקבל את כל האישורים הנדרשים, על מנת להצטרף מיידית למאמץ המלחמתי להקמת המשל"ט האזרחי.

מרכז השליטה האזרחי יהיה אחראי על גיבוש תמונת מצב רציפה בכל הנוגע לרציפות התפקודית של הממשלה והמשק ולצרכי העורף הנובעים מהמלחמה ועל התאום והסנכרון בין המשרדים השונים וירכז את עבודת הקבינט החברתי כלכלי ואת ביצוע החלטותיו.

בסכס יחל בעבודתו הבוקר ויצטרף לישיבת הקבינט החברתי כלכלי שתתקיים היום ובהמשך יכנס את מנכ"לי משרדי הממשלה, רח״ל ופיקוד העורף לחיתוך מצב.

במסגרת תפקידו במרכז השליטה יקיים בסכס תדרוך לציבור באופן תדיר ויענה על שאלות עיתונאים בכל הנוגע לניהול האזרחי של המלחמה.

שר האוצר ויו"ר קבינט העורף בצלאל סמוטריץ': "אני מודה לטל שהתייצב לדגל והתגייס למשימה. טל מחזיק בידע ובניסיון ניהולי רב אני סמוך ובטוח שיכולותיו יתרמו רבות לסנכרון כל המאמצים הממשלתיים הנדרשים לטיפול בעורף. שרי ומשרדי הממשלה עובדים קשה וטוב מאז פרצה המלחמה ורתומים כולם למאמץ והמשל"ט לא מחליף אותם אלא רק יסייע בתכלול וטיוב ממשקי העבודה בין המשרדים. יחד בעזרת השם ננצח!".



0 תגובות