פסגת הנשיאים: הנשיא טראמפ נפגש עם נשיא איחוד הצלה

שלמה ריזל No Comments on פסגת הנשיאים: הנשיא טראמפ נפגש עם נשיא איחוד הצלה

נשיא ארה"ב לשעבר דונלנד טראמפ, נפגש עם נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר שהעביר לו עדויות ממקור ראשון על הטבח המחריד שביצע חמאס ביישובי עוטף עזה. טראמפ: "מדובר בחלאות אדם הכי גדולים שיש. אני מתחייב שאם אזכה בבחירות הבאות לנשיאות, אדאג שדבר כזה לא יחזור על עצמו לעולם. ראש הנחש הוא אירן, הם שלחו את החמאס, אני מזועזע מההתערבות שלהם"

צילום: איחוד הצלה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביר נאם בועידת RJC שהתקיימה בלאס וגאס בנוכחות המועמדים לנשיאות ארה״ב מטעם המפלגה הרפובליקאית, חברי קונגרס, סנאטורים וראשי המפלגה ביניהם: דונלד טראמפ, רון דה-סנטיס, ניקי הילי ועוד. הוא חשף בפניהם עדויות מצמררות מהטבח ב-7 באוקטובר במטרה לגייס תמיכה רחבה לקראת ההצבעה בסנאט על העברת הסיוע לישראל.

כחלק מהעדויות המזעזעות מהתופת, חשף ביר בפני הנוחכים הקלטות וצילומים מהשטח של מתנדבי "איחוד הצלה". ביר סיפר על מתנדב איחוד הצלה שניגש להעניק סיוע רפואי בשטח המסיבה ברעים ונרצח בעת מילוי תפקידו, על אשתו של ביר חובשת במקצועה שהצטיידה באקדח, ירדה לשטח והצילה 41 בני אדם ועל שני תאומים בני עשרה חודשים שחולצו מבתיהם לאחר 14 שעות ששכבו לבד במיטתם כשהוריהם נרצחו בדם קר על ידי מחבלי החמאס.

את הסקירה העביר ביר לקראת ההצבעה הצפויה בסנאט ולאחריה בבית הנבחרים, בעקבות החלטת הנשיא ביידן להעביר סיוע נוסף לישראל.

דונלד טראמפ שנחשף לעדויות הקשות שהציג ביר בכנס, אמר: "מדובר בחלאות אדם הכי גדולים שיש. אני מעריך מאוד את הפעילות של איחוד הצלה בשדה הקרב ובמסיבה ברעים. אני מתחייב שאם אזכה בבחירות הבאות לנשיאות, אדאג שדבר כזה לא יחזור על עצמו לעולם. ראש הנחש הוא אירן, הם שלחו את החמאס, אני מזועזע מההתערבות שלהם.״

טראמפ סיים את דבריו בחיבוק מחזק לביר וביקש ממנו למסור את הערכתו האישית למתנדבי איחוד הצלה.

"החל מהדקות הראשונות של מתקפת הפתע נגד ישראל, אלפי מתנדבי 'איחוד הצלה' חירפו את נפשם וחתרו למגע תחת אש המחבלים, בכדי להציל כמה שיותר נפשות", אמר ביר עם נחיתתו בארה"ב. "כעת אנחנו עוברים אל הקרב הבא במערכה, שנמצא בזירות התודעה וההשפעה ועלינו לגייס תמיכה גורפת מקיר לקיר בקרב מקבלי ההחלטות והציבור האמריקאי", סיכם.

בנוסף לפגישותיו עם מייק ג׳ונסון יושב ראש בית הנבחרים של ארה״ב, מייק פנס, נייקי היילי, רונלד דה סנטיס ועוד, צפוי ביר להיפגש גם עם תומכי הקואליציה היהודית הרפובליקאית המהווה גשר חשוב וייחודי בין הקהילה היהודית האמריקאית לבין מקבלי ההחלטות בוושינגטון הבירה, בגבעת הקפיטול, ובדעת הקהל בכל רחבי ארצות הברית.



0 תגובות