השר אקוניס: "אין לכוחותינו שום כוונה לעצור"

המהדורה המרכזית No Comments on השר אקוניס: "אין לכוחותינו שום כוונה לעצור"

שר המדע אופיר אקוניס שוחח הערב עם אבי מימרן בראיון ל'מהדורה המרכזית' והתייחס להשמצות ברשתות החברתיות ובתקשורת מפי עיתונאים בכירים בשמאל: "שמעתי שמישהו כתב ברשתות שהשרים לא באים להלוויות וניחומי אבלים – זה שקר וכזב". לדבריו: "אפילו נשיא צרפת תיקן את דבריו. את האו"ם אי אפשר להגדיר כמתווך הוגן ובוודאי שלא גוף הוגן"

אופיר אקוניס צילום: פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המדע אופיר אקוניס התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "אין לכוחותינו שום כוונה לעצור, ימשיכו למוטט את הטרור ברצועה גם מבחינה צבאית וגם מבחינה אזרחית. זה ייקח זמן, זה יהיה קשה, אבל נשיג את היעד ולא נוותר כי אין לנו שום אפשרות אחרת".

על היחס הבינ"ל למלחמה: "אני חייב לומר ביושר שלאחר הטבח הלחץ הבינלאומי על ישראל נרגע, אפילו נשיא צרפת תיקן את דבריו מאמש. את האו"ם אי אפשר להגדיר כמתווך הוגן ובוודאי שלא גוף הוגן".

על החזרת ההתיישבות לגוש קטיף: "ביום שאחרי נצטרך לדון בעמדה המדינית של ישראל. מה שבטוח שנישאר עם שליטה ביטחונית עליונה".

לדבריו, "עובדי המשרדים הממשלתיים עושים עבודת קודש, שהיית המפונים במלונות מתוקצבת לחלוטין ע"י הממשלה, הביטוח הלאומי עושה את המקסימום עבור הלוחמים והמשפחות. לבוא ולומר שהדבר לא נעשה זה שגוי מיסודו. שמעתי שמישהו כתב ברשתות שהשרים לא באים להלוויות וניחומי אבלים – זה שקר וכזב".

האזינו



0 תגובות