קול חי – תורה מפוארה בכלי מפואר

יונתן שורק No Comments on קול חי – תורה מפוארה בכלי מפואר

הונחה אבן הפינה להקמת מתחם האולפנים והמשרדים החדשים של קבוצת 'קול חי' – קבוצת התקשורת המובילה במגזר החרדי, בו ישולבו טכנולוגיות שידור חדשניות ברדיו ובדיגיטל

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר 27 שנות שידורים ופעילות במתחם האולפנים הוותיק ברחוב הירקון בבני ברק, החלו העבודות להקמת המתחם החדש של קבוצת קול חי, שיכלול אולפנים חדשים ומתקדמים של קול חי וקול חי מיוזיק, לצד אולפן וידאו חדשני, זאת בנוסף לאגפי מחלקות התוכניות, האקטואליה, הדיגיטל, השיווק ועוד. 

מזה שנים רבות שקבוצת קול חי הינה ב"ה קבוצת התקשורת פורצת הדרך, המובילה והמשפיעה במגזר החרדי והדתי. ע"פ כל הסקרים, קול חי נמצאת במקום הראשון בפער ניכר מול שאר כלי המדיה במגזר, עם מאות אלפי מאזינים, כשכל העת מתקיימת פעילות כולל בעולמות התוכן הקהילתי הממוקד, שמביאה לגידול והתעניינות בקרב קהילות וציבורים נוספים. לאחרונה הודיעה הקבוצה, כי כחלק מתוכנית העבודה לשנים הבאות – יוקם מרכז חדשני להרחבת הפעילות.

הגאון הרב חיים איידלס חותם על מגילת היסוד

בנר חמישי של חנוכה, התקיים מעמד מצומצם של הנחת אבן הפינה, בהשתתפות הגאון רבי חיים איידלס, לצד הנהלת התחנה, ובהם מנכ"ל קבוצת קול חי אבי רוזן, המנכ"ל המשותף שמוליק טיקוצקי, מנהל התוכניות והחדשות בצלאל קאהן, מנהל קול חי מיוזיק ישראל שלמה אזולאי, סמנכ"ל השיווק חנוך רפופורט, מנהלי המחלקות והצוות המקצועי האמון על ביצוע עבודות ההקמה.

בדברי ברכה שנשא, הזכיר הגאון רבי חיים איידלס את דבריהם של גדולי הדורות על מעלת ימי החנוכה, וכי דווקא בימים אלו, בהם עם ישראל מתפלל ומצפה לבשורות טובות ולישועות גדולות, אנחנו יוצאים לאור גדול, בהקמת מתחם חדש של אולפני קול חי, מהם מופצים שידורים של תורה, הלכה, אמונה, השקפה ושמחה, להמוני בית ישראל בארץ ובעולם, במטרה לקדש את שמו ברבים.

בצלאל קאהן מקריא את מגילת היסוד

מנכ"ל הקבוצה, אבי רוזן, הביע את התרגשותו עם הנחת אבן היסוד להקמת האולפנים החדשים: "כמי שזכה להיות בקול חי כבר בתקופת ההקמה לפני 27 שנים, אני נרגש מאד במעמד הזה, בו מונחת אבן היסוד למקום ממנו נוכל בעז"ה להגביר ביתר שאת את הפעילות העניפה של הקבוצה כולה, להגדיל תורה ולהאדירה, בארץ ובעולם היהודי כולו – בבחינת תורה מפוארה בכלי מפואר".

שמואל טיקוצקי, המנכ"ל המשותף אמר: "במתחם החדש ניתן דגש על שילוב הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, על מנת לאפשר לציבור ליהנות מהתוצאה הטובה ביותר, הן בשידורי הרדיו והן בחדשנות עולמות הדיגיטל".

לאחר אמירת נוסח התפילה והמזמורים כנהוג במעמדי הנחת אבן פינה, חתמו המשתתפים על מגילת היסוד, שהוטמנה ביציקת מתחם האולפנים.



0 תגובות