רוטמן על סערת סטרוק: "אין דבר כזה שאלה נוראית"

מהדורת הבוקר No Comments on רוטמן על סערת סטרוק: "אין דבר כזה שאלה נוראית"

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן בביקורת על הצעת החוק של ש"ס, במהדורת הבוקר: "להתערב בחקיקה בהליך מתנהל לפני פסק דין? זה דבר שלא כדאי לעשות. ההצעה לא מונעת את זה, וגם לא נראה שבית המשפט מעוניין שיצילו אותו מעצמו בהקשר הזה. כל רשות שלטונית צריכה להימנע מפגיעה במורל ואחדות העם"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), מתח ביקורת על הצעת החוק של ש"ס לדחיית פסק הדין בנושא הסבירות, בראיון לדוד חכם במהדורת הבוקר (שני). "עם כל ההשגות שיש לי על בית המשפט, להתערב בחקיקה בהליך מתנהל לפני פסק דין זה דבר שלא כדאי לעשות. ההצעה לא מונעת את זה, לא נראה שבית המשפט מעוניין שיצילו אותו מעצמו בהקשר הזה ולכן היא לא מתמודדות עם הבעיה".

לדברי רוטמן: "כל רשות שלטונית צריכה להימנע מפגיעה במורל הכוחות הלוחמים ואחדותה העם. אני מצפה מבית המשפט להתעשת. אנחנו במערכת הפוליטית נפעל בהסכמות ושיתופי פעולה. לא צריך לחזור למחלוקות ולדברים שלא קשורים באופן ישיר ללוחמה. אם פס"ד יתפרסם זה יתווסף לרשימת הנושאים שצריך לעסוק בהם אחרי המלחמה".

הוא נשאל לגבי 'היום שאחרי' ברצועת עזה: "מופע הטילים מעזה מראה שאנחנו קצת רחוקים מהיום שאחרי. לפני זה עלינו לוודא שמטרות הלחימה מושגות. אם אתמול החמאס מצליח לראות הרבה רקטות לתל אביב למרות הכל, סימן שיש עוד הרבה עבודה לעשות ברצועה".

על השאלה של השרה סטרוק אתמול בממשלה: "זו שאלה לגיטימית, אחרי שמחת תורה כולנו רוצים נבחרי ציבור ששואלים כל שאלה. זה הלקח. אין דבר כזה שאלה נוראית ומי שמונע שאלות כאלה זה מטריד".



0 תגובות