נסראללה מאיים: "החיסול לא יעבור בלי תגובה"

חדשות קול חי No Comments on נסראללה מאיים: "החיסול לא יעבור בלי תגובה"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בכניסת השבת ואיים: "חיסולו של סאלח אל-ערורי בפרבר הדרומי של הדאחייה להחלט לא יעבור ללא תגובה, וההחלטה בידי השטח. התגובה תגיע בוודאות". בבוקר השבת: מטח כבד של רקטות לכיוון הר מירון, בחסדי שמים אין נפגעים

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נסראללה בכניסת השבת: "חיסולו של סאלח אל-ערורי בפרבר הדרומי של הדאחייה להחלט לא יעבור ללא תגובה, וההחלטה בידי השטח. התגובה תגיע בוודאות". בזמן נאומו – 5 שיגורים כושלים בוצעו לשטח ישראל. אף אחד מהם לא חצה לשטח לבנון. בדיוק כמו 80% מהרקטות שנורות משם.

והבוקר: חיזבאללה ירה מטחים כבדים של רקטות לעבר הר מירון "בתגובה ראשונית לחיסול בביירות" – סה"כ 40 רקטות, בחסדי שמיים אין נפגעים. צה״ל תקף את אחת החוליות שביצעו את הירי. אזעקות נרחבות נשמעו בכל אזור הצפון בעשרות יישובים. מדובר היה על זיהויי שווא – הירי בוצע רק למירון ולא לכל אותם אזורים. בהמשך בוצעו מספר שיגורים לקריית שמונה.

תושבים בצפון הארץ דיווחו כי מערכת ״טל שמיים״ לגילוי אווירי נצפתה הבוקר בשמי הצפון. המערכת עדיין נמצאת בשלבי ניסוי וניסיונות להפוך אותה למבצעית. צה״ל הגביר את המאמצים למבצע אותה תוך כדי המלחמה בשל האיום הגובר מהזירות השונות בצפון.

בתוך כך: בלבנון מדווחים על תקיפה חריגה של צה״ל היום בעומק לבנון, בכפר כות׳רית א-סיאד, שנמצא כמה קילומטרים מצפון לליטני – עשרות ק״מ מהגבול עם ישראל, באזור צידון. בחיזבאללה מדווחים על 152 מחבלים מחוסלים מתחילת המלחמה.

play-sharp-fill

במקביל; לראשונה מאז השבוע הראשון של המלחמה: בצהרי השבת הופעלו התרעות על חדירת כלי טיס עוין באזור עמק הירדן ודרום הכינרת, בהמשך התברר כי מדובר בהתרעות שווא.



0 תגובות