כתבינו בכנסת מדווח: ההדלקות במירון יתארכו ביממה?

הפוך על הפוך No Comments on כתבינו בכנסת מדווח: ההדלקות במירון יתארכו ביממה?

ההדלקות במירון וההילולא במירון בל"ג בעומר יתארכו השנה ביממה נוספת? כתבינו בכנסת מוטי הלפרין מדווח במהדורת הצהריים ב'הפוך על הפוך' עם איתי גדסי: "נשקלת האפשרות לאפשר את הדלקות האדמו"רים והרבנים עמוק אל תוך הלילה של יום ראשון ולמעשה להמשיך את ההילולא עד יום שני"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארבעה וחצי חודשים להילולת הרשב"י בל"ג בעומר במירון – וההכנות בעיצומן. השבוע נפגש השר הממונה על ההילולא, מאיר פרוש, עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כדי לקדם את הפעולות מול המשטרה.

בשיחה עלתה ההבנה שאמנם חייבים להפיק לקחים מכל תקלה שהייתה – אך יש להמשיך עם המתווה שהביא השר פרוש בשנה שעברה, מתווה שהוכח כמוצלח במיוחד.

בתקופה האחרונה התקיימו פגישות תיאום ראשונות בין אנשי פרוש למשטרה, לקראת הכנת המתווה. המשטרה כבר הביאה מסקנות ראשונות, לפיו שיתוף הפעולה עם הנהגת הציבור החרדי – שכלל שלא יהיו שוטרים על ההר – יימשך

הבעיה העיקרית השנה – ההילולא תתקיים במוצאי השבת, מה שישאיר לוח זמנים צפוף להגעת ההמונים. בעקבות כך ההכנות עצמן יחלו מוקדם יותר, בנוסף נשקלת האפשרות לאפשר את הדלקות האדמו"רים והרבנים עמוק אל תוך הלילה של יום ראשון ולמעשה להמשיך את ההילולא עד יום שני. אנשי ההילולא מנהלים שיח עם הקהילות בכדי לדון בגיבוש מתווה שגם השנה יתקבל בברכה על ידי כלל הציבור.

האזינו לדיווחו של כתבינו בכנסת מוטי הלפרין במשדר 'הפוך על הפוך' בהגשת איתי גדסי



0 תגובות